Target Wireless AV Transmitter......kopen of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
ik las in de reviews section van tweakers.net een review van de Target Wireless AV Transmitter:

http://www.tweakers.net/reviews/299

ik twijfel om zo'n ding te kopen, voor het bekijken van dvd's en divxjes op breedbeeld in de woonkamer, wat zijn de ervaringen met dit apparaat? zijn er betere wireless AV transmitters op de markt?

in de review wordt gesproken over SVideo, maar dit kan toch niet draadloos, is toch composiet? ik zie ook geen svideo snoer erbij zitten...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1021627012.jpg

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
heeft of kent niemand dit apparaat? kent iemand dan misschien een alternatief?

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:21
koop gewoon een standaard video zender met ontvanger kan niet eenvoudiger. Even bij je locale electoboer langsgaan.

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

Als je de hele review leest, dan had je bij de conclusie het volgende minpunt ontdekt:
"Ontbreken verloopstukjes voor S-Video"

Ik ben zelf niet iemand die veel weet van kabels, maar ik maak hier van op dat er verloopstukken zijn voor composiet<>s-video.

Als je dan ook nog de reacties eronder leest, dan zie je deze tekst:
"In de doos vinden we twee kabels van circa één meter lang met drie aansluitingen; twee tulp aansluitingen voor de audio en een aansluiting voor een S-Video signaal"

"ik zie daar toch echt composiet stekkertjes.."

Lezen is moeilijk, ik weet het |:(

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Het is volledig onzinnig om een verloop van s-video naar composite te gebruiken.

En hij kan idd geen Y/C versturen.

Marmitek heeft toch ook van die Gigasetjes. Die moeten het ook goed doen. Tenminste dat hoor ik wel vaker.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Setjes van Marmitek doen het inderdaad erg goed. Heb er zelf ook een. Werkt perfect. Goede kwaliteit.

Van andere merken weet ik niet of ze goed zijn.

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-01 11:51
Stomme vraag misschien, maar als ik zo`n zendertje op de scart van de media box (UPC) zet, wordt het beeld dan slechter?
Ik bedoel dan dus het beeld op m`n "gewone" tv.

Het beeld wat verzonden wordt maakt me niet zo veel uit, dat is maar voor de speelkamer voor de koters.... :)

Kickje, nobody?

[ Voor 6% gewijzigd door Tooooony op 14-03-2007 18:01 ]

Pagina: 1