Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
en we lopen al tegen het einde, dus....
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Check wel ff met je baas, in amerika had een goser een vette rechtzaak ooit over een koe
Had een hele school laten grazen... en toen wassie de lul
Whee, is mijn eigen server hoor,staat hier in de flatOp maandag 17 juni 2002 16:12 schreef DJSmiley het volgende:
Kan prima, weet alleen ff niet of een koe ook SMP enabled is
Check wel ff met je baas, in amerika had een goser een vette rechtzaak ooit over een koe
Had een hele school laten grazen... en toen wassie de lul
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Oh, ik dacht op je werk..Op maandag 17 juni 2002 16:15 schreef PsYgHo het volgende:
[..]
Whee, is mijn eigen server hoor,staat hier in de flat
Eindelijik dual p2 400 server @work+ pic.
je bedoelde dus @ work als in hij doet het?
yepOp maandag 17 juni 2002 17:26 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Oh, ik dacht op je werk..
Eindelijik dual p2 400 server @work+ pic.
je bedoelde dus @ work als in hij doet het?
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
|Specs|
Ja, je detecteert gewoon 2 CPU's, en laat dan op elke CPU een WU draaien. DeOp maandag 17 juni 2002 22:28 schreef Korn21 het volgende:
Maar kan een koe dan een dual opstelling aan?
Juist
Absoluut ! Koe is helemaal geoptimaliseerd voor Dual CPU.Op maandag 17 juni 2002 22:28 schreef Korn21 het volgende:
Maar kan een koe dan een dual opstelling aan?
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Verwijderd
[off topic]
Ennuh, streaming piranha cam eh ? Wil ik je uitzending es boycotten ?
[/off topic]
Doet iets van 2,1 ongeveer
Werkt prima, en omdat RC5 op z'n eind begint te lopen wordt elke dag de kans groter dat de winnende key wordt gevonden. Met elk blokje dat jij inlevert maak je meer kans op eeuwige roem als degene die RC5-64 kraakte, dus draaien met dat ding!Op maandag 17 juni 2002 16:05 schreef PsYgHo het volgende:
Server is dual p2 400mhz, en wat is ongeveer de verwachte score:?,Op dit moment heb ik gemiddeld nog 50 tot 70% over.
Want ik moet natuurlijk wel mee kunnen komen..
zo niet dan graast er geen beest op mijn server.
With the light in our eyes, it's hard to see.
Verwijderd
We zitten idd al over de 80% heen hoe groot is nou helemaal de kans dat hij in de laatste 20% zit. Voor hetzelfde geld hadden we hem al op 10% gevonden.Op dinsdag 18 juni 2002 09:25 schreef Bobco het volgende:
[..]
omdat RC5 op z'n eind begint te lopen wordt elke dag de kans groter dat de winnende key wordt gevonden.
Heeft iemand er wel eens over nagedacht de de key misschien al een keer gevonden is, maar door lousy processing bij d.net gewoon over het hoodf is gezien. Dat hij dus niet opgemerkt is.
Voor de statistici: Hoe groot is de kans dat hij in welk deel van het resterende gebied zit, dus 81-100%?
Verwijderd
euh... 20%Op dinsdag 18 juni 2002 11:26 schreef NioXX het volgende:
[..]
We zitten idd al over de 80% heen hoe groot is nou helemaal de kans dat hij in de laatste 20% zit. Voor hetzelfde geld hadden we hem al op 10% gevonden.
Heeft iemand er wel eens over nagedacht de de key misschien al een keer gevonden is, maar door lousy processing bij d.net gewoon over het hoodf is gezien. Dat hij dus niet opgemerkt is.
Voor de statistici: Hoe groot is de kans dat hij in welk deel van het resterende gebied zit, dus 81-100%?
Maakt niks uit. De key kon net zo goed al gevonden zijn toen de 1e WU werdt teruggstuurd, maar het kan ook de laatste zijn die beschikbaar is.Op dinsdag 18 juni 2002 11:26 schreef NioXX het volgende:
Je kan dus niet zeggen wanneer hij wordt gevonden, alleen als er meer keys zijn geprobeert is de tijd die nodig is om alles te proberen weer verkleint, en dus zou je bij de laatste procenten het meeste kans hebben, omdat er dan ook de minste niet goede keys zijn.
Maar het is niet te zeggen, anders was het natuurlijk ook niet leuk geweest.
Juist
Zou toch balen zijn als achteraf blijkt dat DE key in de eerste workunit zat en dat iemand nog een 486 op zolder heeft staan met dat ding in z'n buff.outOp dinsdag 18 juni 2002 11:31 schreef Jeldert het volgende:
[..]
Maakt niks uit. De key kon net zo goed al gevonden zijn toen de 1e WU werdt teruggstuurd, maar het kan ook de laatste zijn die beschikbaar is.
Je kan dus niet zeggen wanneer hij wordt gevonden, alleen als er meer keys zijn geprobeert is de tijd die nodig is om alles te proberen weer verkleint, en dus zou je bij de laatste procenten het meeste kans hebben, omdat er dan ook de minste niet goede keys zijn.
Maar het is niet te zeggen, anders was het natuurlijk ook niet leuk geweest.
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Verwijderd
D2OL hier geen problemen.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Gelukkig zijn workunits maar 3 maanden geldig, voordat ze weer opnieuw worden uitgegeven...anders krijg je dus van dit soort taferelenOp dinsdag 18 juni 2002 19:08 schreef Lord of the Pentium het volgende:
[..]
Zou toch balen zijn als achteraf blijkt dat DE key in de eerste workunit zat en dat iemand nog een 486 op zolder heeft staan met dat ding in z'n buff.out