Is het niet mogelijk om 2 pc's die met ongeveer 15km van elkaar staan een netwerk in "de lucht" te creeeren met een bakkie?
Hoe duur zou zoiets kosten?
Hoe duur zou zoiets kosten?
9600 hoorOp maandag 17 juni 2002 15:45 schreef RoeLz het volgende:
LAN over packet radio kan je rustig vergeten, dat is nl. achterlijk traag. 1200bps oid.
Hmmz, volgens mij kan dat alleen als je op de minder legale banden gaat zitten.Op maandag 17 juni 2002 15:47 schreef [Airwolf] het volgende:
9600 hoor(opgeschroefd dan wel)
kan wel op 27MC, dacht op kanalen 36 en 38 oid.....heb daar wel eens wat op interpret over gelezen.....is idd achterlijk traag....en ook chatten hierover kun je daardoor wel vergeten....maar als je al ken ouwehoeren met vrienden over een bakkie, waarom zou je dan nog een pc erachter hangen om je berichtje in te typen?? je kunt het toch ook gewoon zeggen danOp maandag 17 juni 2002 15:51 schreef RoeLz het volgende:
[..]
Hmmz, volgens mij kan dat alleen als je op de minder legale banden gaat zitten.
gewoon 27MC kan dat volgens mij niet...
idd, maar daar kom je dus niet op die 9600bps die eerder vermeld werdenOp maandag 17 juni 2002 16:01 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
kan wel op 27MC, dacht op kanalen 36 en 38 oid.....
-
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
iddOp dinsdag 18 juni 2002 07:33 schreef xychix het volgende:
waarschijnlijk woont hij in een flatfee loos gat (heb ik ook last van !))
Verwijderd
Verwijderd
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Verwijderd
heb ik al, maar haal met wifi slechts 3 kilometer door de stad met 5 WATTMetalRush schreef op 21 februari 2004 @ 03:43:
Waarom neem je niet 'gewoon' een WAP met (eventueel) buitenantennes?
15 km is haalbaar mits er weinig tot niets tussen staat (uiteraard veel meer indien je over de legale grens van 100mW heen gaat)
Ook met buitenantennes?Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 03:57:
[...]
heb ik al, maar haal met wifi slechts 3 kilometer door de stad met 5 WATT
[ Voor 10% gewijzigd door MetalRush op 21-02-2004 04:05 ]
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Dit topic is gesloten.
![]()