Hercules 7500

Pagina: 1
Acties:

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-08 18:18

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Hoi allemaal...
Ik heb net een Herculesje gekocht, maar bij het installeren gaat het al mis
Als ik setup uitvoer krijg ik de melding dat hij de kaart niet kan installeren! Hij zegt dat ik hem eerst als standaard VGA in moet stellen (wat XP trouwens al automatisch doet) en ik snap er dus de ballen van!!! De g-force 4 MX kon mijn bios niet aan dus zocht een alternatief... maar dit wil dus ook niet zo!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. (anders drivers van internet is ook geen oplossing en heb de nieuwste 4 in 1 via drivers al!)(en ja ik gebruik de XP drivers)
Alvast bedankt!

<hr>
Ik weet inmiddels dat omhoogtrappen van mijn eigen topic binnen een kwartier niet gewenst is, Courage, dus dat zal ik niet doen.
<hr>

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
oo

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 13:40
Op maandag 17 juni 2002 17:21 schreef janwillem_v het volgende:
oo
nu doe je het nog veel te vroeg :(

geef eens wat specs van je pc
hier kunnen we niks mee

Verwijderd

Ik had ook dat soort problemen toen ik mijn Jetway 7500 net nieuw had,na enkele weken searchen,refrash rates fix,drivers,zwarte en blauwe schermen reboots in safe modus werken en utilities proberen heb ik een biosflash gedaan met een volgens mijn toenmalige bios gegevens een oudere versie,ineens kon ik elke driver instaleren.Toen ik de Bios *rom files geopend had met kladblok ontdekte ik dat de bios waar hij meegeleverd was eigenlijk van juli vorig jaar was ipv 22/4/02 die erin vermeld stond.Om zeker te weten of dat nodig is adviseer ik je om alle diplaydrivers in windows te verwijderen en dan een oude driver versie(een van de eerste)te instaleren grote kans dat ie dan wel werkt.

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
wat specificaties... goed: Ik heb al wel alvast mijn herculesje terug gebracht want anders kon ik hem niet meer ruilen... ik heb eerder ook al een g-forse 4 geprobeerd maar die kreeg ik wel geinstalleerd maar sloeg al mijn spellen (die direct3d gebruikten) op vast!
Nu zit ik dus met moi's handjes in het haar welke kaart er het nou WEL zou doen! Ik heb een
Pentium 3 800Mhz
MSI moederbord 6309 (en is niet geflashed ofzo... want kheb geen id hoe dat moet)
256 Sdram
kheb nu een Nvidia TNT2 32mb
en de rest maakt niet zoveel uit toch? owja draai op windows XP (sinds 3 weken)

sommige zeggen dat ik mijn oude drivers moet verwijderen maar hoe doe ik dat als het niet bij Software staat??? en daarom zou mijn setup programma toch wel verder moeten gaan :?
Als er geen oplossing is... weet iemand dan hoe ik mijn oude kaartje op kan krikken??? (kheb al de nieuwe detoneters en Via 4 in 1 drivers)
Luitjes... heeel veel succes met mijn probleem! Khoop dat jullie ene oplosssing hebben want ik wordt er niet vrolijk van! Waarom kan een videokaart het niet gewoon meteen doen als je hem erin stopt ;(

• Fanatic_FS
  • Laatst online: 13:45
is overclocken een optie met je tnt2????
Ik heb dat ding ook gehad maar met overclocken kom je niet ver. had core/memory beide iets van 10mhz overgeclockt en toen kreeg ik al wat problemen bij games
dus kijk maar eens hoever het je lukt met je tnt

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Op dinsdag 18 juni 2002 19:38 schreef Fanatic_FS het volgende:
is overclocken een optie met je tnt2????
Ik heb dat ding ook gehad maar met overclocken kom je niet ver. had core/memory beide iets van 10mhz overgeclockt en toen kreeg ik al wat problemen bij games
dus kijk maar eens hoever het je lukt met je tnt
haha ja dat kan je zo wel zeggen... maar moet weten HOE en kheb links nodig!!!

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Jongens! Even helpen graag!

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
Op dinsdag 18 juni 2002 21:27 schreef janwillem_v het volgende:

[..]

haha ja dat kan je zo wel zeggen... maar moet weten HOE en kheb links nodig!!!
faq + search + google :?
www.guru3d.com/rivatuner
hoe flash ik mijn bios ??
http://www.msi.com.tw/support/faq/main_qa.php?id=65
uit dit lijssie je mobo uitzoeken
http://www.msi.com.tw/products/mainboard/search_mb.php?word=NjMwOSA= en dan bij bios ff de nieuwste versie pakken en dat op bootdiskette zetten

• Fanatic_FS
  • Laatst online: 13:45
Ik heb altijd coolbits gebruikt.
Lekker simpel en toch effectief
http://www.overclockers.com.au/techstuff/a_coolbits/

uitleg en coolbits zelf *D
Pagina: 1