• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

Platel

Trogdor the Burninator!

Topicstarter
Op www.gsmmobiel.nl, las ik over een aanbieding waarbij je voor 189,- een Nokia 3210 krijgt met daarbij een GRATIS ALLIN 180 abonnement. Dus zonder maandelijks geld te betalen 180 belminuten per maand! Ook hoef je geen belpakketten te kopen, wat dat ook mogen zijn... Hoe kan dat nu weer, wat is het addertje onder het gras?

Mzzl!

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dat je zit opgescheept met een 3210 :)

Verwijderd

Dat betekend dat je een 3210 krijgt, en iedere maand 180 minuten voor nop mag bellen. Bel je meer, dan mag je lekker gaan betalen. Na een jaar, moet je ook abbonnementskosten betalen, dit zijn dan de 180 belminuten die je van te voren moet betalen.

het kan ook betekenen, dat je iedere maand 45 gulden moet betalen, en dat je dan 180 minuten gratis mag bellen, zodoende heb je geen abb. kosten, maar betaall je de belminuten, endan zeggen ze dat die gratis zijn. jaja, kijk maar bij tarieven, kost je 45,-/mnd

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:15

Robert

You have your answer..

maar kan je niet opzeggen na dat "gratis" jaar ? Zit je er dus bv 2 jaar aan vast ofzo, dat je wel MOET betalen ?

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-03 16:34

Mex

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 08:44
hmmmm, ik wil ook wel zo'n Nokia 3210. Mij boeit het niet zo wat voor ding ik heb, maar zo'n 3210 is wel een leuk ding. Platel, mocht je dit doen ben ik zeer benieuwd naar je ervaringen.

Verwijderd

met dit soort jongens (dutchtone, telfort, ben) zijn je vrije of gratis minuten vaak alleen minuten naar het vaste net / in het weekend. Let hiet dus goed op!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
3210 is echt een fijn telefoontje!

Er zijn (na de trilmotortjes) nu ook trilbatterijen voor.

Verwijderd

Volgens mij is het ook bij dit abbo zo dat je na 2 maanden elke maand voor een bepaald bedrag belminuten koopt. Staat onder de tabellen onder de voorwaarden.

Er is ook een abbo waar de Nokia 7110 voor slechts 180 piek te kijgen is. Belminuten voor Fl 79,- p/m. Rest gratis. Erg Cewl phoontje ;)

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-03 11:48

duderuud

Sliden is koel

Alleen dat kl*tekleppie van die 7110, is zo lam!

Motor-Forum.nl

Verwijderd

O, da's minder. Die 8810 ofzo heeft ook zoiets maar is wat te duur. Maar 's kijken wat mijn nieuwe baas me straks geeft :9:9

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Je hebt het over allin. Klink als Dutchtone. Niet doen dus:

- Slecht bereik in tunnels, gebouwen.
- Veel storing.
- Klantenservice gaat 75 cent per gesprek kosten.
- Late invoering van nieuwe techniek (met prepay kun je bijvoorbeeld pas vanaf juli SMSen.)

• void
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-12-2023

void

®

Heb zelf een abbo via spotgoedkoop.nu. Geen problemen gehad. Dit soort bedrijfjes geven een groot deel van de bonus die ze van telefoonmaatschappijen krijgen voor het afsluiten van een abbo terug aan de consument. Ze hebben namelijk veel minder kosten, dan in de winkel. Die bonus rekenen ze dan om in een abbo. Het addertje zit 'm in het feit, dat je wel iedere maand je abbo moet betalen an de telmij. Jij krijgt vervolgens van je internetverkoper in een keer 12 keer maandprijs overgemaakt. Nadeel hierbij is, dat je in een keer een leuk bedrag binnenkrijgt, dat vervolgens al verdwenen is als je 10 maanden later je abbo moet betalen.

Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)

Pagina: 1