[Dual monitor] beide monitors uit na 20 min ?

Pagina: 1
Acties:

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

Topicstarter
Hi allen.
Ik heb hier een dual monitor opstelling staan. Als ik de properties bij screensaver de tijd instel voor het automatisch uitschakelen vd monitor, gebeurt dat alleen bij de primaire monitor, de secundaire geeft zwart beeld. Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat bijde monitoren uitgeschakeld worden ?
thx, Bass

www.baskoole.com

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-06 20:39
het lijkt mij gewoon een defect.. (in de videokaart dan) ik zou het niet anders weten....

Verwijderd

heb je in je bios ingesteld dat die functies door windows mogen worden gebruikt? Bij mij kun je dat uitzetten nl.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb gewoon ingesteld dat ze na 5 minuten op inactief (lees: standby) gaan. Als ik een screensaver instel doet die het ook alleen op mijn hoofdmonitor. Ik heb trouwens de optie in de bios dat windows dingen mag veranderen/verne*ken uitgezet, anders oet mijn 2e of 1e kaart niet.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik dacht dat je met ultamon op beide monitoren zelfs aparte screensavers kunt draaien!. Zoek maar eens op ultramon.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......