Toon posts:

Nieuw Geforce 4 topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou het misschien geen mogelijkheid zijn om een topic speciaal voor de leadtek- Geforce 4 ti 4200 te beginnen ? Het grote Geforce ti 4200 ervaringen- topic begint wederom erg onoverzichtelijk te worden; er wordt amper gediscussieerd. Het is vooral een ophoping van toch nogal uiteenlopende zaken. En nu de distributie van deze kaart eindelijk een beetje op gang begint te komen leek het me wel nuttig om een nieuw topic over dit kaartje te beginnen.
Als het niet toegestaan wordt, geen probleem, maar ik wilde het toch even vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Je had ook een modje van dat forum kunnen meelen/icq'en ofzo :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:56
Op maandag 17 juni 2002 15:20 schreef SirWilliam het volgende:
Zou het misschien geen mogelijkheid zijn om een topic speciaal voor de leadtek- Geforce 4 ti 4200 te beginnen ? Het grote Geforce ti 4200 ervaringen- topic begint wederom erg onoverzichtelijk te worden; er wordt amper gediscussieerd. Het is vooral een ophoping van toch nogal uiteenlopende zaken. En nu de distributie van deze kaart eindelijk een beetje op gang begint te komen leek het me wel nuttig om een nieuw topic over dit kaartje te beginnen.
Als het niet toegestaan wordt, geen probleem, maar ik wilde het toch even vragen :)
en ook ff een nieuwe topic van de Asus Ti4200 enz. enz.
zou wel lekker makkelijk wezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mwah, in 1 topic vind ik wel overzichtelijk genoeg eik. :X

Anders zou je wel 100en topics kunnen openen, en het gaat uiteindelijk toch om dezelfde chipset, ook al zit er bij de een wat meer extra's of niet.