Toon posts:

na bios verandering niets meer??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI K7T266 Pro2 moederbord, daarop zit 256mb ddr geheugen & een amd xp1800+@1533mhz....

Er stond ingesteld in de bios dat bij elke knop op je toetsenbord op moest starten. Dat is dus makkelijk, dan hoef je die knop helemaal onderin de tafel niet aan te raken...
Maargoed, iedere keer als ik dus een schrift ofzo op me bureau gooi, dan startte die pc op, ook irritant dus.
Ik heb dus ingesteld dat hij alleen bij de '2' knop op mocht starten... ik sla de bios instellingen op, sluit af, druk op de 2, niets :?

ik druk de aan/uit knop in... niets :?
Nu start die hele pc dus niet eens meer op |:(
Ik 1 minuutje dat batterijtje op het moederbord eruit gehaald, biosreset dus, ik wil opstarten, nog steeds niets |:(....
wat nu? :( weet iemand het?

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Je moet misschien even de cmos clear jumper gebruiken?

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 16:21

brid

Onze excuses voor het ongemak

Minuut is niet lang genoeg, probeer het een s een half uur en trek ook de stekker er uit.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 15:15 schreef Jojk het volgende:
Je moet misschien even de cmos clear jumper gebruiken?
heb 'm op 2-3 gezet, toen weer terug naar 1-2, opstarten... nog niets :?
Op maandag 17 juni 2002 15:17 schreef Brid het volgende:
Minuut is niet lang genoeg, probeer het een s een half uur en trek ook de stekker er uit.
nu bezig :)

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-06 20:39
als je de stekker eruit gehaalt hebt moet ie daarna weer gewoon kunnen opstarten.... vreemd... Ik heb et ook gebruik, keyboard poweron, best handig.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 15:42 schreef onok het volgende:
als je de stekker eruit gehaalt hebt moet ie daarna weer gewoon kunnen opstarten.... vreemd... Ik heb et ook gebruik, keyboard poweron, best handig.
hij ligt er nu nog uit, over een 20 minuutjes duw ik dat batterijtje + stekker er weer in, dan zie ik wel weer :)

/edit/
even voor de bezorgde, hij doet het weer :)
batterij heeft er 45 minuten uitgelegen, erin gelegd,en hij doet het weer :)
Heb nu maar ingesteld dat de rechtermuisknop opstarten is ;)
Pagina: 1