Momenteel ben ik aan het maken van een soortement van maandblad voor een vereniging waar ik bij betrokken ben en wil graag daarbinnen met kolommen gaan werken.
Weet iemand van jullie hoe ik het volgende vraagstuk kan oplossen.
Vraagstuk: Stel ik heb de volgende situatie
Nu wil ik daaruit (net zoals bij een krant) de inleiding over twee kolommen hebben. Zie hieronder:
Zelf krijg ik dit niet voor elkaar. Ik had gedacht om hiervoor bijvoorbeeld een nieuwe style te maken (Format --> Style) en daarbij aan te geven dat die style over twee kolommen moet worden getrokken. Helaas
is dat dus niet zo...
Iemand anders toevallig een oplossing voor dit probleem?
Weet iemand van jullie hoe ik het volgende vraagstuk kan oplossen.
Vraagstuk: Stel ik heb de volgende situatie
code:
1
2
3
4
5
6
7
| -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- |
Nu wil ik daaruit (net zoals bij een krant) de inleiding over twee kolommen hebben. Zie hieronder:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| ----------------- -------- ----------------- -------- ----------------- -------- ----------------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- -------- |
Zelf krijg ik dit niet voor elkaar. Ik had gedacht om hiervoor bijvoorbeeld een nieuwe style te maken (Format --> Style) en daarbij aan te geven dat die style over twee kolommen moet worden getrokken. Helaas
Iemand anders toevallig een oplossing voor dit probleem?