Nieuwe mamaplank werkt niet :(

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 20:42
Ik heb pas een nieuw mobo gekocht (Elitegroup K7VTA3) en hij werkt maar niet. Ik heb hem laten testen maar de leveranciers zij dat hij in orde was. Maar hij doet nog niet veel. Zelfs als ik alles eruit haal (ook het geheugen) piept hij niet eens. ;( Ik heb al een andere voeding/HD/videokaart/geheugen geprobeerd maar niets help. Ik :r hiervan. Weet iemand misschien iets dat mij weer *D kan maken?

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 15:09 schreef bartbor het volgende:
Ik heb pas een nieuw mobo gekocht (Elitegroup K7VTA3) en hij werkt maar niet. Ik heb hem laten testen maar de leveranciers zij dat hij in orde was. Maar hij doet nog niet veel. Zelfs als ik alles eruit haal (ook het geheugen) piept hij niet eens. ;( Ik heb al een andere voeding/HD/videokaart/geheugen geprobeerd maar niets help. Ik :r hiervan. Weet iemand misschien iets dat mij weer *D kan maken?
als hij niet eens piept terwijl alles eruit ligt dan is hij dus gewoon kapot... anders neem je jouw spullen mee en laat je die pcboer jouw pc maar in elkaar zetten, dan piept hij wel anders :)

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 09:31
Als de CPU, mem + vid goed geplaats zijn moet ieder mobo gewoon opstarten, en als er een CPU in zit geeft ie bij alle andere defecten een piep-code terug.

Het is dus je mammaplank of je CPU.

trouwens,
als de leverancier zegt dat ie in orde is mag ie dat jou eerst es ff met eigen ogen laten zien.

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-06 20:39
idd gewoon naar PC boer gaan.. met je hele bak, laat hem er maar naar kijken, dan pieptie wel anders ;)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:32

Exirion

Gadgetfetisjist

[topic=525378]

Daar verder gaan aub.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.