Toon posts:

Dutchtone zuigt !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Topic is duidelijk, ik zit nu al een half jaar met een Dutchtone abbonnement opgescheept... en heb nog steeds geen ontvangst als ik thuis ben. Heb al diverse keren gebeld, vandaag weer... Heb ik ze even gevraagd hoe het met de ontvangst zat... want reeds twee maal eerder was mij verteld dat ze hier in het dorp een mast aan het plaatsen waren sinds Mei, en dat die het in Augustus, hooguit begin September ging doen. En wat denk je dat ik vandaag te horen kreeg? Nee meneer, we zijn nog helemaal geen mast aan het plaatsen in uw woonplaats... wat??????

Heb ze dus maar een mooie brief gestuurd dat ze dat abbonement in hun hol kunnen douwe!

Dat lucht op! Effe je frustaties kwijtraken...

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 14:06
Dutchtone en Ben zijn alleen goed om een telefoon met prepaid-korting bij te krijgen. Kaartje opbellen en weggooien en de simlock er even afrippen. KLAAR! 300 piek winst ;)

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

Verwijderd

Vind ik dus niet. Toegegeven, soms met m'n prepay C25 had ik weinig signaalsterkte bij Dutchtone hier in Zutphen. Hangt ook van je phone af. Ik heb nu een Nokia 6150 en heb bijna altijd maximum sterkte. Koop dan een fatsoenlijke telefoon, of ga niet in een of ander kutgehucht wonen.

Verwijderd

Heb Dutchtone (pre-paid)en heb eigenlijk zelden problemen (zolang ik mn motorola niet laat stuiteren :( )
Wáár woon je dan?????

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Met Ben ook geen problemen, zolang ik betaal en mijn tel niet verneuk..

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

je moet gewoon een brief schrijven waarin je geld terugeist omdat zij de door hun beloofde diensten niet leveren.
Heb ik ook gedaan (en gekregen!).

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in Budel... ligt tegen de grens met Belgie... dat vormt dus ook het probleem... ik bel onderhand meer vanuit het "buitenland" dan via mijn normale belminuten... thuis pakt ie namelijk altijd MobiStar :(

Verwijderd

Topicstarter
Brief heb ik ook geschreven...

Maar ik vraag me nog 1 ding af... Mag ik mijn toestel gewoon houden? en halen ze die verdomde simlock eraf?
Pagina: 1