Logitech Desktop Pro batterij probleem TB

Pagina: 1
Acties:

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:43
Ik heb al een tijdje een Logitech Desktop Pro, maar de laatste tijd heb ik grote problemen met het toetsenbord. Batterijen slurpt hij in een week leeg, dus elke week moet ik eigenlijk de batterijen vervangen (Maxell alkaline batterijen, dus daar ligt het niet aan)
Dus ik denk dat mijn toetsenbord niet helemaal ok meer is (maar ik kan er ook naast zitten ;) )
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben, want ik vind het superirritant dat ik 1 keer in de week bagger op mijn scherm krijg als ik wat wil typen.
Even een opmerking: Ik heb een notebook, en daar heb ik een usb-splitter aan gehangen, omdat ik maar één ps/2-aansluiting heb. Ik denk niet dat dit er wat mee te maken heeft, maar ik vermeld het toch maar even.
De ontvanger ligt trouwens ook niet te ver van mijn toetsenbord af, daar zit zo'n 20 centimeter tussen. Mijn muis doet trouwens normaal met mijn batterijen, dus die vervang ik niet vaker dan 1 keer in het half jaar ofzo.

• Triple
  • Laatst online: 20-05-2025

Triple

SWOK!

Het toetsenbord zou kapot kunnen zijn... ruilen in de winkel dus......

There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Hmm batterijen zitten toch draadloos los van de splitter, dan zal toetsenbord idd wel kapot zijn

你还记得吗 记忆的炎夏

• JeroenTheStig
Ja, daarom vond ik het al vreemd dat dat er wat mee te maken heeft.

Dit type ik trouwens allemaal met het draadloos toetsenbord, waar ik een multimeter aan heb gehangen om de stroom te meten.

Ik heb er nu een paar nieuwe batterijen aangehangen, ik heb m'n multimeter gepakt, en er stroomt in idle-time toch niet een overdreven grote stroom. Als ik het ding niet gebruik, geeft ie 4 micro-ampère aan, verwaarloosbaar dus lijkt mij.
Maar als ik aan t typen ben, (ja, ik weet het, het is moeilijk meetbaar, omdat je in principe een bloksignaal krijgt als je de oscilloscoop er aan hangt) Maar als ik even stevig aan het typen ben, dan schommelt het wat tussen de 4 en de 7 milli-Ampere. En dit is dus de stroom die door de batterijen loopt zegt maar.

Nu wil ik even kijken hoe ik uit kan rekenen hoe lang je kunt typen met een stel batterijen. Dus dat hij constant een stroom trekt van gemiddeld 1 à 2 milli-ampere.

Als er nog mensen zijn met tips, heel graag!!

• JeroenTheStig
ik kan ook eens een ander type batterij proberen, maar dat zal ook wel niet helpen

• JeroenTheStig
Op maandag 17 juni 2002 16:44 schreef Triple het volgende:
Het toetsenbord zou kapot kunnen zijn... ruilen in de winkel dus......
Het dingetje is van maart 2000... dus daar zit vast geen garantie meer op

• JeroenTheStig
iemand nog enig idee waar het aan kan liggen?

• JeroenTheStig
;(

• JeroenTheStig
Goed, dan verklaar ik hem dood, en dan haal ik maar een nieuwe op :'(

Nog iemand tips over goede draadloze ergonomische toetsenbordjes?

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-08 21:51
Op maandag 17 juni 2002 17:26 schreef BoKToR het volgende:

Het dingetje is van maart 2000... dus daar zit vast geen garantie meer op
Op mijn draadloze muis van Logitech zit 5 jaar garantie, dus ik neem aan dat als je het setje koopt waar ook nog een toetsenbord bij zit dat daar ook 5 jaar garantie op zit. Iig het nakijken waard.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:20

YellowCube

Wait...what?

//interumpeer-feestje-mode

Dat fotootje met erboven de tekst "Joepie ik ben op TMF"...Zit er enig verband tussen de tekst en de foto ?
Hij's kostelijk !!

//vervolg-feestje-mode

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• JeroenTheStig
Op woensdag 19 juni 2002 22:39 schreef YellowCube het volgende:
//interumpeer-feestje-mode

Dat fotootje met erboven de tekst "Joepie ik ben op TMF"...Zit er enig verband tussen de tekst en de foto ?
Hij's kostelijk !!

//vervolg-feestje-mode
Daar zit verband tussen ja. Ooit de tv-shots gezien??
Pagina: 1