Verwijderd
laat je tv of tv kaart gewoon es automatisch zoeken op de kabel. Er zit daar ergens een infopagina tussen met alle zendfrequenties. Daar staat alles wel ongeveer op.
Ik denk dat je niet goed gelezen hebt, Etherfrequenties. Niet via de kabel dus.
Alleen nederland 1,2,3 gaan via de lucht....
Tenzij je satelliet bedoel
Tenzij je satelliet bedoel
Ik bedoelde dus ned 1,2,3 Maar ik heb het al gevonden bij nozema.
Vergeet de lokale omroepen nietOp maandag 17 juni 2002 15:35 schreef AleXtc het volgende:
Alleen nederland 1,2,3 gaan via de lucht....
Er zijn voor zover ik weet geen lokale omroepen die via de ether uitzenden. Sommige regionale omroepen [TV gelderland bijv.] wel...
m.
m.
Jawel hoor, een enkele lokale omroep die TV via de ether uitzend.Op dinsdag 18 juni 2002 12:06 schreef musicfreak het volgende:
Er zijn voor zover ik weet geen lokale omroepen die via de ether uitzenden. Sommige regionale omroepen [TV gelderland bijv.] wel...
m.
Alles kan stuk.
Verwijderd
Meestal heeft een kabel exploitant op hun website of op teletekst de frequenties staan dus misschien moet je daar maar eens gaan kijken?Op maandag 17 juni 2002 14:44 schreef videodok het volgende:
Waar kan ik de etherfrequenties vinden voor televisie?
Verwijderd
Gewoon de Nozema aanpakken:
link
Komt trouwens binnenkort ook DVB-T aan, digitale tv maar dan via de lucht. Daar zal je wel een aparte decoder voor moeten hebben
Zijn trouwens nl1-2-3 en enkele provincalen, ziet ut linkje maar
/edit
Mocht je toch kabelfrequenties bedoelen, kijk dan eens op deze site
/edit
link
Komt trouwens binnenkort ook DVB-T aan, digitale tv maar dan via de lucht. Daar zal je wel een aparte decoder voor moeten hebben
Zijn trouwens nl1-2-3 en enkele provincalen, ziet ut linkje maar
/edit
Mocht je toch kabelfrequenties bedoelen, kijk dan eens op deze site
/edit
Pagina: 1