T68i uit azië in nederland updaten

Pagina: 1
Acties:

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dag allemaal
Ik zit nu in Azie (Singapore) en ik wil graag een t68i kopen (hier kost ie 400 euro, misschien wel minder), maar ik zit daar dus sterk over te twijfelen, want ik weet niet of je de "aziatische" in Nederland kunt updaten tot een "europese" met de Nederlandse T9.
Weet iemand dit toevallig? En de garantie? Geldt die ook in Nederland?

Ik heb in meerdere treats gelezen dat de t68i de beste telefoon ongeveer op dit moment is. Helaas heeft ie geen Java, mis ik hierwat mee?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik weet niet of ze in singapore de 850/1900 band gebruiken ....

want als ze dat wel hebben dat kan je de telefoon hier niet gebruiken namelijk.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Welke band ze ook gebruiken (900/1800/1900) maakt niet uit: de T68i is een triband toestel en werkt dus op alle GSM-netwerken wereldwijd.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• _Richie_
  • Niet online
Ja ze hebben dezelfde toestellen als in Europa, alleen de taal is dus anders...

Verwijderd

mijn duitse is wel naar NL geupdate

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 10:19
Gewoon vragen of er een wereldwijde garantie opzit. Als dat is dan kun je gewoon gebruik maken van de service.

• KreKkeR241
  • Laatst online: 26-12-2025

KreKkeR241

11101001010

Op maandag 17 juni 2002 19:04 schreef Kit-Lin het volgende:
Gewoon vragen of er een wereldwijde garantie opzit. Als dat is dan kun je gewoon gebruik maken van de service.
En dan knikken ze in die winkel vriendelijk ja maar denken ondertussen: 'die zien we toch nooit meer terug'.

• Kiki
Staat gewoon achter in de instructieboekje. Dus dat ja knikken zal wel meevallen gewoon ff zelf controleren.

Als ik me niet vergis heeft de t68i wat je hier koopt wereldwijde garantie. Terwijl als je een t68i in Hong Kong koopt maar een plaatselijke garantie heeft.

BTW Mensen in Hong Kong hebben het liefst als het kan een toestel wat uit Europa komt dan een toestel wat in Azie geproduceerd is vanwege de kwaliteit.

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 17:28 schreef Mries! het volgende:
mijn duitse is wel naar NL geupdate
language settings : Dutch ????
:P

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
Op maandag 17 juni 2002 19:12 schreef Kit-Lin het volgende:
Staat gewoon achter in de instructieboekje. Dus dat ja knikken zal wel meevallen gewoon ff zelf controleren.

Als ik me niet vergis heeft de t68i wat je hier koopt wereldwijde garantie. Terwijl als je een t68i in Hong Kong koopt maar een plaatselijke garantie heeft.

BTW Mensen in Hong Kong hebben het liefst als het kan een toestel wat uit Europa komt dan een toestel wat in Azie geproduceerd is vanwege de kwaliteit.
is niet altijd zo.
de meeste willen een toestel wat vaak niet in europa is.
en of de kwaliteit beter is.
daar heb ik mijn twijfels over.
ik zelf en de meeste vrienden van mij halen hun toestel in hongkong.

als ik zo kijk zijn er vaker problemen met het toestel uit nederland dan uit hongkong.

"If u do something do it with style, or do it at all."

• _Richie_
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 09:51 schreef jazzVL het volgende:

[..]

is niet altijd zo.
de meeste willen een toestel wat vaak niet in europa is.
en of de kwaliteit beter is.
daar heb ik mijn twijfels over.
ik zelf en de meeste vrienden van mij halen hun toestel in hongkong.

als ik zo kijk zijn er vaker problemen met het toestel uit nederland dan uit hongkong.
Zat daar toevallig ook een ericsson (t68I) bij?

• Kiki
Mijn neef in HK had liever een t68 uit NL dan eentje uit HK vanwege beschikbaarheid, prijs en kwaliteit.

De kwaliteitverschil heb ik vooral gemerkt met een gold version 8850 en een gewone 8850 uit NL. De 8850 uit NL was veel steviger dan de gold version. Daarbij zijn er ook verschillen waar de spullen geproduceerd zijn. ALs je spullen koopt kun je beter spullen die geproduceerd zijn in Japan kopen dan spullen uit China.

Verwijderd

Ik heb tot nu toe 3 toestellen uit HK gehad.. Een T28sc, V8088 (V51), 8250... Allemaal geen problemen mee gehad. Ze doen het nog steeds :o Oh nee die 8250 is stuk gegaan.. Op straat gevallen en daarna door een auto overreden..
dood ;( ..................

• Kiki
Ieder zijn eigen keuze betreft toestellen kopen. Ik koop liever mijn toestellen in NL dan in HK. Zo groot is de prijsverschil toch niet. Tenzij je oude modellen koopt.

Verwijderd

Prijs verschillen niet groot? Vandaag in Media Markt V70 los 650 euro ofzo not sure iedergeval 6xx. In Hk omgerekend 450 euro... Niet zo groot nee..

• jazzVL
heb zelf 8850 en t29 en broerje een 8250 uit hongkong
helemaal niks mis mee.

wat het punt is met de telefoons in hongkong
er is geen advies prijs.
de winkeliers mogen elke prijs vragn die ze willen als het toestel gewild is dan mogen ze er een toren hoge prijs voor vragen. anders om is hetzelfde verhaal wil niemand het toestel dan kunnen ze het ook voor een paar tientjes verkopen.

klein voorbeeld

de 8850 de hoogste prijs in nederland was toen hij net uit was zo'n 1500 gulden vanaf toen daalde hij alleen maar tot nu laten we zeggen 1000 gulden (ik heb het over los)

in hongkong was de hoogste prijs voor de 8850 4000 gulden. omdat iedereen hem wil hebben

maar bv de 5110 kost in nederland los nog steeds zo'n 400 gulden ook al wil niemand hem.

in hongkong kan je hem kopen voor 50 gulden.

hetzelfde verhaal is nu ook voor de t68I en samsung t100 en v70
en de nokia 7650

de t100 kost in hongkogn omgerekend 800 euro (nou ja t100 t108 is het daar)

v70 kost ook zoiets
t68I weet ik niet

van de 7650 ga je pas schrikken als hij uitkomt zal hij omgerekent 1100 euro kosten zoveel word hij echt niet in nederland.
dus dat bedoelen sommigen met dat europa goedkoper is.

maar andersom kan het dus vaker zijn dat de prijzen in hongkong veel goedkoper zijn voor een daar al verouderd toestel maar hier nog nieuw.

• _Richie_
  • Niet online
Dus als ik even mag concluderen:

In HongKong heb je dus geen wereldwijde garantie en kunnen de prijzen schommelen. Ok, ik koop mijn phone dus niet in hongkong denk ik. Maar met een beetje afdingen kun je natuurlijk altijd wat van de prijs afhalen. Belangrijkste minpunt is de garantie.

Dus blijft over, een t68i hier in Singapore kopen, hier zijn de prijzen wel redelijk stabiel hoor, rond de 400 euro, met wereldwijde garantie hopelijk en laten updaten in NL voor een nieuwe softwareversie met nederlandse t9.

Hier kost een t68i dus rond de 400 euro. Of moet ik ehm in NL kopen met abonnement voor rond de 250 euro (combi ben vaak bij telecom.nu).. hmmmm.....dubio....:?

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Op maandag 17 juni 2002 19:12 schreef Kit-Lin het volgende:

Ik weet toevallig dat Ericsson veel zo niet alle toestellen azie laat invliegen. Vriend van mij werkt bij singapore air cargo en die vertelde mij dat ericsson zo'n beetje hun beste klant was. tsja.

• jazzVL
hongkong heeft wel de t68I of singapore die ook heeft weet ik niet

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 00:49 schreef Pjotr_B het volgende:

[..]

language settings : Dutch ????
:P
eh nee helaas niet :) In oktober was er nog helemaal geen nederlandse software :) Kon kiezen uit Duits, Engels, en nog enkele onnutige talen :P Ik heb hem verder wel op engels staan maar ik heb nu ook NL T9, ben ik wel blij mee :)

• _Richie_
  • Niet online
Op donderdag 20 juni 2002 21:14 schreef jazzVL het volgende:
hongkong heeft wel de t68I of singapore die ook heeft weet ik niet
Singapore heeft hem wel, maar mij is verteld dat er dus alleen local warranty op zit.. beetje shit dus... voor de rest kost ie hier 410 euro, dus ik zit nog steeds te twijfelen of ik hem nou hier of in NL in combinatie met abon moet kopen....
Pagina: 1