Ik heb in Delphi5 een applicatie gebouwd die gebruik maakt van een Access2000-database & dmv een ADOConnection & ADOTables de tabellen uit de database vist.
ff een LGS'je van de tabel:
Nu heb bij deze tabel deze foutmelding:
Arguments are of the wrong type, are out of acceptable range, or are in conflict with one another.
Deze foutmelding komt voor als ik een Append uitvoer, dus ADOTableBROCHURE.Append;
Hierna komt de foutmelding & wordt niets in de lege records toegevoegd. De lege records blijven wel staan.
Deze foutmelding vind ik vooral vreemd, omdat het eerder wel gewerkt heeft, maar nu ineens niet meer.
Wie o wie kan me helpen??
ff een LGS'je van de tabel:
code:
1
2
3
4
| BROCHURE([u]Groupnr, Partnr[/u], ManufacturerID, Dim_Depth, Dim_Height, Dim_Width, Comments)
FK: Groupnr -> GROUP(Groupnr)
ManufacturerID -> MANUFACTURER(ManufacturerID) |
Nu heb bij deze tabel deze foutmelding:
Arguments are of the wrong type, are out of acceptable range, or are in conflict with one another.
Deze foutmelding komt voor als ik een Append uitvoer, dus ADOTableBROCHURE.Append;
Hierna komt de foutmelding & wordt niets in de lege records toegevoegd. De lege records blijven wel staan.
Deze foutmelding vind ik vooral vreemd, omdat het eerder wel gewerkt heeft, maar nu ineens niet meer.
Wie o wie kan me helpen??