Toon posts:

F1 2001 | LeMans 24h track van RSDG is uit!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij RSDG is te lezen dat zij hun Le Mans mod voor F1 2001 hebben uitgebracht... ik ben 'm aan het binnen sleuren(18mb) dus heel veel meer kan ik er ook nog niet over vertellen.

Afbeeldingslocatie: http://www.rsdg.net/images/previews/lemans02.jpg
Hier mag je niet langs de vangrail staan, maar ik stond er gisteren lekker toch!

/meer
[topic=513069]
[topic=503079/1/45]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:52
en waarom kan dat niet in een van die andere topics :? :+
hehehe

het ziet er wel ok uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er idd erg oke uit. Ook maar ff binnenhalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
komt ie ook voor F1 2002? :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 13:42 schreef Delirium het volgende:
Bij RSDG is te lezen dat zij hun Le Mans mod voor F1 2001 hebben uitgebracht... ik ben 'm aan het binnen sleuren(18mb) dus heel veel meer kan ik er ook nog niet over vertellen.

[afbeelding]
Hier mag je niet langs de vangrail staan, maar ik stond er gisteren lekker toch!

/meer
[topic=513069]
[topic=503079/1/45]
Stond jij daar ook :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 14:37 schreef DragonLord het volgende:

[..]

Stond jij daar ook :? :P
Ik mag niet liegen van m'n moeder: dus ik stond daar echt. Recht tegen over de speedtrap bij het aanremmen van de eerste chicane op Mulsaunne... het ging daar erg hard.

ZIP file was de eerste keer kaput, maar doet het nu wel dus snel even installeren die boel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Op maandag 17 juni 2002 15:10 schreef Delirium het volgende:

[..]

Ik mag niet liegen van m'n moeder: dus ik stond daar echt. Recht tegen over de speedtrap bij het aanremmen van de eerste chicane op Mulsaunne... het ging daar erg hard.

ZIP file was de eerste keer kaput, maar doet het nu wel dus snel even installeren die boel!
[beetje off-topic]
Hehe ik was er dit weekend ook, lekker weer, super relaxte sfeer... een keer wat anders dan een F1 weekend :)

Ik was met het 24H busje vanaf de hoofd ingang naar Mulasanne gegaan, heb daar geen echte chicane kunnen vinden, alleen een langzame rechter bocht. Waar was die chicane precies, dieper het bos in ofzo?

btw. die sound v/d Playstation bakken was brrrr lekker :P
[/beetje off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook eentje voor Grand Prix 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel , nog een geluk dat het Le Mans was dat jullie op een verboden plek stonden . Mensen op verboden afstand in de rally :r ik op . Rally wordt afgedaan als onveilig en een sport voor doodrijders , omdat die mensen op onveilig verklaarde plaatsen staan . En als er dan iemand slipt en een toeschouwer van die plek meeneemt dan is het natuurlijk de rallysport die een slecht imago krijgt en afgezeken wordt , en niet die schoft die op een verboden plek stond en dat zelf goed wist ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van welk spel is die afbeelding nou? Van F1 2001 of van het enige Le Mans spel dat ik ken; Le Mans 24h. Je hebt het namelijk over het spel F1 2001 maar ik zie echte Le Mans auto's. Misschien klinkt het erg dom hoor, maar leg het me even uit please... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op maandag 17 juni 2002 17:52 schreef Rossifumi het volgende:
Van welk spel is die afbeelding nou? Van F1 2001 of van het enige Le Mans spel dat ik ken; Le Mans 24h. Je hebt het namelijk over het spel F1 2001 maar ik zie echte Le Mans auto's. Misschien klinkt het erg dom hoor, maar leg het me even uit please... :)
Het is een Le Mans mod(ificatie) voor F1 2001 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het screenshotje is wat verwarrend, ik denk dat het zo is dat dit screenshot is gemaakt vanuit F1 2001 met een beta van de RSDG LM24 mod. Nu kan je het circuit wel al downloaden, maar nog niet de auto's...

Heeft iemand al een race gereden met deze mod? Ik reed namelijk tegen 21 x Michael Schumacher... iets wat ik wel in echt zou willen zien(21 x Michael Schumacher... en ach dan wil ik zelf die 22e coureur ook wel zijn).

/update
Screenshot kan je zelf ook maken als je ook de ALMS carset download. Op preview pagina staan echter ook nog wat screens van een Jag XJR9 en wat Audi's en Panoz's en die kan je nou weer nog net niet downloaden.

/ps
real_raichu70 > je hebt deels gelijk in je standpunt over rallysport & toeschouwers, maar je zou je kunnen afvragen of het wel handig is om bij sommige bochten als 180's toeschouwer-zones aan de buitenkant te maken. In mijn ogen zijn die zones namelijk zeer gevaarlijk. In principe stond ik bij LM op een veilige plek, tenzij er weer een Mercedes spontaan zou zijn gaan vliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 16:07 schreef Redje het volgende:

[beetje off-topic][/beetje off-topic]
Via Club Arnage kwam ik erachter dat er vlakbij de eerste chicane op Mulsaune twee restaurants moeten zitten. Via het dorpje Rauadin(helemaal links net niet op de kaart) kan je daar heen rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 16:07 schreef Redje het volgende:

[..]

[beetje off-topic]

btw. die sound v/d Playstation bakken was brrrr lekker :P
[/beetje off-topic]
Doe mij dan maar dat heerlijke gebrul van die corvette V8 *D en tja die Courage Peugot motor maakte ook een heerlijke klap bij het opschakelen. :P

Plaatje :P
Afbeeldingslocatie: http://user.domaindlx.com/dragonlord/lemans/DSC00024.JPG

Afbeeldingslocatie: http://user.domaindlx.com/dragonlord/lemans/DSC00052.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:32

Fuelke

Forza Ferrari

Op maandag 17 juni 2002 19:16 schreef DragonLord het volgende:

[..]

Doe mij dan maar dat heerlijke gebrul van die corvette V8 *D en tja die Courage Peugot motor maakte ook een heerlijke klap bij het opschakelen. :P

Plaatje :P
[afbeelding]

[afbeelding]
Offtopic, maar mocht je nog pics hebben van Le Mans 2002, dan kan je ze ook posten in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/520907 als je wil?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Op maandag 17 juni 2002 19:16 schreef DragonLord het volgende:

[..]

[off-topic]
Ja die was ook lekker grof, maar die andere deden me oren echt suizen zo scherp, vooral tegenover de pits en bij Mulsanne:)

btw. welke cam? Sony F707?
Ik had ook me cam mee(CP880), maar met 2.5x zoom kom je niet ver :P
[/off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 21:42 schreef Redje het volgende:

[..]

[off-topic]
Ja die was ook lekker grof, maar die andere deden me oren echt suizen zo scherp, vooral tegenover de pits en bij Mulsanne:)
Ja, vooral bij tegenover de pits met die nagalm tussen de gebouwen :9~
Ik heb er al 1 besteld zo'n corvette. ( 1:18 dan :Y) )
btw. welke cam? Sony F707?
Ik had ook me cam mee(CP880), maar met 2.5x zoom kom je niet ver :P
[/off-topic]
Nee, geen F707 dat zou je idd, kwa bestandsformaat en de kleuren wel zeggen (rood en groen zijn zo overdadig bij sony's :( ).
Maar ut was een DV-cam (DCR-TRV17) met memorystick, zit iets van 10x optische zoom op.
Okay, de opnames zijn slechts 640x480 maar ik hoef het nou niet te resizen en op de DV-tape heb ik heel wat leukere opnames dan 'slechts' een foto.

Maar een digicam komt er nog wel aan, budget moet nog ff aangewerkt worden en de keuze/eisen moeten nog vastgesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mailtje van RSDG
The LMP cars wont appear until we release the complete ALMS mod for F1 2002. Before we move to F1 2002 we are releasing what is going to be the final version for F1 2001 that will include both GT and GTS cars. Unfortunatly we can't put the LMP cars as well in for F1 2001 since the AI support for that different cars would meen we would have to spend months more on the physics. F1 2002 however have much better AI support so we will aim for a complete +40 car set with even more accurate physics then the final version for F1 2001 will have.
Pagina: 1