Toon posts:

[ps2] VirtuaFighter 4, is ie de moeite waard?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
'lo, ik denk erover om em vandaag ff te hale, ik heb vf vaakl gespeeld op DC en die was echt bruut :)
Maar is deze ook zn 70 balle waard?

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik vind het echt een schitterend spel. (ook al speel ik het spel bij lange na niet genoeg door meerdere nieuwe games)

Als je al ervaren bent met VF, VF3 op de dreamcast stelt helemaal niets voor vergeleken met deze versie. VF4 speelt weer net zo lekker als VF2, alleen dan met top graphics en een ongelooflijke diepgang.

Ben je echt op zoek naar een fighter of gewoon een leuk nieuw spel? (dan raad ik FFX toch net iets meer aan)

-edit
Als je de search had gebruikt had je trouwens meerdere topics hierover gevonden, er zijn er zeker al 5 geweest.

Verwijderd

Topicstarter
Ok dankje, ik ga dan zo ff naar d eplaatselijke spelgast :)
Ohja, ik ben btw veeeeeeeeelste lui om de search te gebruiken :)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:56

MaDLiVe

.-Observer-.

De reden waarom mensen hem niet goed vonden is omdat ze al die button smashers zijn gewend. DOA, Tekken, eigelijk totaal combo loze games waarbij een newb je ass kon wasten als hij maar genoeg knopjes indrukte :)

VF4 is naar mijn mening een zeer goeie game! Met veel moves en combo diepgang.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

VF4 Is zeker de moeite waard prachtig spel veel diepgang.
Zeker kopen

Verwijderd

Topicstarter
net dus ff VF4 en DOA3 gekocht :)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:30

MeNTaL_TO

The future is not set

Op maandag 17 juni 2002 14:15 schreef VAC het volgende:
net dus ff VF4 en DOA3 gekocht :)
Is vf4 ook op de xbox of heb je een ps2 en een xbox?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen xbox nee, allebij op ps2 dus :)

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op maandag 17 juni 2002 14:23 schreef VAC het volgende:
ik heb geen xbox nee, allebij op ps2 dus :)
Dan is het hoop ik voor je DOA2.
DOA3 is alleen op de xbox.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
oops het is doa2 niet doa3 :)

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op maandag 17 juni 2002 14:26 schreef VAC het volgende:
oops het is doa2 niet doa3 :)
Ik heb ze ook beide, en ik moet zeggen dat ik DOA2 nog steeds het beste vind (beter dan tekken4, vf4, TTT)
Als je het niet zeker weet of een spel leuk is, moet je gewoon ff het spel huren bij videoland of een andere videotheek.

Pagina: 1