Virtuele geluidskaart maken

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-02 09:38

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Topicstarter
Ik heb een pc hier staan zonder geluidskaart/onboard-sound. Een programma dat ik gebruik vereist echter een geluidskaart. (Start niet op, geeft alleen een foutmelding).
Voor mij is het echter helemaal niet nodig dat er geluid uit komt, dus is het mogelijk de pc te laten denken dat er wel een geluidskaart in zit???

Erm,,, volgens mij hoort dit trouwens thuis in SA, maarja ik zie het wel wanneer hij gemoved wordt

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:57
misschien gewoon geluidskaart 'installeeren' (de drivers dan). Dan krijg je wel een foutmelding dat ie een conflict heeft, maar misschien heeft jouw proggie dat niet door...

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:01

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Doe eens met de hardware manager in windows gewoon een kaart toevoegen (add hardware) terwijl ie er niet is.

Ms doet ie het al dan. Kan ook zijn dat proggie echt niet werkt zonder dat ie geluid bakt.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

Verwijderd

koop een geluidskaart ... :+ kost ongeveer € 20

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-02 12:36
Op maandag 17 juni 2002 13:18 schreef DJ_Michiel het volgende:
15 euro zelfs voor een 4.1 kaartjuh :) maaruh ik denk dat je idd het kan installen en dan hoopen dat hij denkt dat er idd een geluids kaart in zit

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-02 09:38

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 13:18 schreef DJ_Michiel het volgende:
erm, het is een kassa :P op mijn werk, daar ga ik geen geluidskaart voor kopen

Edit : de optie geluidskaart installeren werkt helaas niet.
Pagina: 1