Small Business Server rules. www.vangorsel.nl
je kunt eseutil gebruiken, probeer eens te defragmenteren.
progje werkt in de dosbox.
progje werkt in de dosbox.
Blaat...
Tja, dat wordt knutselen met ESEUTIL en ISINTEG.
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Verwijderd
Soms krijg ik echt het idee dat mensen niet in de knowledge base gaan rondkijken, maar gelijk GOT raadplegen.
Kijk hier even : http://search.support.microsoft.com/search/nlsearch.aspx?Catalog=LCID%3d1033%26CDID%3dEN-US-KB%26PRODLISTSRC%3dON&Product=exch2k&Query=Database%2520corrupt&Queryc=Database+corrupt&REF=false&srchstep=0&KeywordType=ALL&Titles=false&numDays=&maxResults=25
Kijk hier even : http://search.support.microsoft.com/search/nlsearch.aspx?Catalog=LCID%3d1033%26CDID%3dEN-US-KB%26PRODLISTSRC%3dON&Product=exch2k&Query=Database%2520corrupt&Queryc=Database+corrupt&REF=false&srchstep=0&KeywordType=ALL&Titles=false&numDays=&maxResults=25
Bedankt! Ik ben al bezig. Hopelijk haal ik toch nog wat van mijn mail terug.
Mijn laatste reactie:
Jongens hartstikke bedankt. De database doet het weer. Ik heb mijn mail terug en zal voortaan ook beter backups maken.
Nog even een reactie voor AWESDORP. Veel informatie op de microsoft site. Ben daar ook wel even aan het zoeken geweest, maar niet attent gemaakt op de utility ESEUTIL. Na het stellen van mijn vraag hier, had ik binnen een minuut reactie en binnen 5 minuten was mijn probleem opgelost. Dit terwijl ik al uren bezig ben geweest.
Nogmaals, jongen bedankt.
Jongens hartstikke bedankt. De database doet het weer. Ik heb mijn mail terug en zal voortaan ook beter backups maken.
Nog even een reactie voor AWESDORP. Veel informatie op de microsoft site. Ben daar ook wel even aan het zoeken geweest, maar niet attent gemaakt op de utility ESEUTIL. Na het stellen van mijn vraag hier, had ik binnen een minuut reactie en binnen 5 minuten was mijn probleem opgelost. Dit terwijl ik al uren bezig ben geweest.
Nogmaals, jongen bedankt.
Verwijderd
edit: "nou ja voor de volgende dan maar... de eseutil is meestal niet nodig"
even een ander vraagje... werkt je netwerkkaart wel goed?... dikke kans dat dat het probleem is
en zorg natuurlijk dat je ook de sid's gerestored hebt (of hoe heet dat in win2k hehe) de gebruikersnaam en SID voor exchange moet dus hetzelfde zijn!!!
oftewel bij een volledige restore van de server --> check eerst of alle services het wel doen.. zo niet fix dat eerst!!!
even een ander vraagje... werkt je netwerkkaart wel goed?... dikke kans dat dat het probleem is
oftewel bij een volledige restore van de server --> check eerst of alle services het wel doen.. zo niet fix dat eerst!!!
Verwijderd
Ik zocht ook niet op dat tooltje, maar op 'database corrupt'. Maargoed probleem is opgelost, gelukkig.Op maandag 17 juni 2002 13:35 schreef ijmert het volgende:
Pagina: 1