Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Als conrad het had gehad, dan had ik het hier niet gevraagd (ff ter info, ik werk zelf bij een electroboer, en wij kunnen hem ook niet bestellen, het ding is vrij specifiek...Op maandag 17 juni 2002 12:52 schreef SilentSniper het volgende:
Conrad? heeft die dat zulk shit niet?
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
deepbass909: Heb je heel toevallig ook een grotere versie van je usericon? Gotta have it
Verwijderd
Oftewel Display sucks!
Zijn er geen andere elec winkels in je buurt waar je het kan proberen. Je kan ook Vogelzang eens proberen, klink misschien vreemd maar die kunnen ook vanalles bestellen. En een lokale Service Partner meestal ook wel. Gewoon ff proberen dus.
Veel sterkte ermee!
Ik heb even met onze leveranteur gebeld en hij bekijkt even of ie een sample kan regelen. Ik krijg morgenochtend antwoord.
Een paar euro voor p&p en de moeite zal wel geen probleem zijn? Mail me maar ff (zie profile).
Verwijderd
Easy man..Op maandag 17 juni 2002 13:31 schreef Thorry het volgende:
Ik heb zelf ook slechte ervaringen met Display, om over de prijs maar niet te spreken. 4 Euro voor een blauwe led, ik kom binnen, 50 blauwe ledjes svp. Zegt die gast, we hebben er nog maar een paar liggen. (Ik denk een paar zakken) Had ie er nog maar 10 ofzo, en toen kwam het. 40 euro voor 10 ledjes. Ik had eerder op iets van 40 euro voor 50 ledjes gerekent. Dus ik zeg, flikker eens snel op, bij Conrad kosten ze maar 75 cent per stuk. Zegt die gast "Nou dan moet je daar maar heengaan he?" Das toch niet normaal, ik wou juist naar de display omdat ik ook nog wat kleine rommel moest hebben en om dat gelijk te gaan bestellen is weer zoiets, en dan moet je thuis zijn of gaan ophalen en je moet er ook nog een of twee dagen op wachten.
Oftewel Display sucks!
Zijn er geen andere elec winkels in je buurt waar je het kan proberen. Je kan ook Vogelzang eens proberen, klink misschien vreemd maar die kunnen ook vanalles bestellen. En een lokale Service Partner meestal ook wel. Gewoon ff proberen dus.
Veel sterkte ermee!
Blauwe LED's zijn nou eenmaal duur.
(vandaar niet te veel op voorraad, omdat behalve tweakers bijna niemand ze wil)
Die bij conrad zijn 3mm..
Ik kan je dan ook niet anders aanraden dan daar gewoon een hele zak te kopen..
Nog 1 puntje: het ene display filiaal is het andere niet, en helemaal niet sinds ze zijn afgestoten. Het zijn nu gewoon onafhankelijke bedrijven geworden. (of ze zijn weg) In haarlem is degene met de meeste onderdelen.
Niet zo snel je oordeel klaar hbb staan. Die mensen doen ook gewoon hun best om te zorgen dat jij je spulletjes kan krijgen..
Just my 2 cents..
Blijkbaar is Diplay Haarlem dan de uitzondering die de regel bevstigd. In Utrecht was Display een ramp (gelukkig nu weg, hebben zij meer klantenOp maandag 17 juni 2002 17:31 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Easy man..
Blauwe LED's zijn nou eenmaal duur.
(vandaar niet te veel op voorraad, omdat behalve tweakers bijna niemand ze wil)
Die bij conrad zijn 3mm..en idd errug goedkoop.
Ik kan je dan ook niet anders aanraden dan daar gewoon een hele zak te kopen..
Nog 1 puntje: het ene display filiaal is het andere niet, en helemaal niet sinds ze zijn afgestoten. Het zijn nu gewoon onafhankelijke bedrijven geworden. (of ze zijn weg) In haarlem is degene met de meeste onderdelen.En omdat de winkel nu niet meer alleen aan display gebonden is kan er misschien wel eens gekeken worden naar een goedkopere leverancier voor die led's
Niet zo snel je oordeel klaar hbb staan. Die mensen doen ook gewoon hun best om te zorgen dat jij je spulletjes kan krijgen..
Just my 2 cents..
Verwijderd
Display Haarlem was ook niet voor niets het best lopende filiaal...Op maandag 17 juni 2002 22:10 schreef deepbass909 het volgende:
[..]
Blijkbaar is Diplay Haarlem dan de uitzondering die de regel bevstigd. In Utrecht was Display een ramp (gelukkig nu weg, hebben zij meer klanten), Helaas is de filiaal manager meegegaan naar het hoofdkantoor, en wil hij dus nog steeds niet mijn IC bestellen...
maar niemand is perfect natuurlijk, er is altijd wel iets wat je niet aan staat..
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Die boven je volgens mij ookOp maandag 17 juni 2002 22:15 schreef C@SP het volgende:
Misschien kan * Kaj. iets regelen, volgens mij werkt hij bij Display.
Als dat zou lukken zou het echt te gek zijnOp maandag 17 juni 2002 13:55 schreef AcouSE het volgende:
Laat ik ook maar eens aardig doen...
Ik heb even met onze leveranteur gebeld en hij bekijkt even of ie een sample kan regelen. Ik krijg morgenochtend antwoord.
Een paar euro voor p&p en de moeite zal wel geen probleem zijn? Mail me maar ff (zie profile).
DeepBass909 wordt al blij als ie eraan denkt weer z'n racespelletjes te kunnen spelen met Force Feedback!!!
Ja, moet je eens hier in Enschede komen.Op maandag 17 juni 2002 22:12 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Display Haarlem was ook niet voor niets het best lopende filiaal...
maar niemand is perfect natuurlijk, er is altijd wel iets wat je niet aan staat..
Jah, die lui weten echt waar ze over praten hoor...Ik: Ja, ik ben op zoek naar de Solomon SL-20, heeft u die?
Verkoper (kijkt even in de computer): Welk merk was het ook al weer, Solomon? Staat hier niet in de computer. Misschien dat ik die IC wel kan bestellen...
Ik: Ehm, het betreft een soldeerstation, geen IC.
Verkoper: Nee, wij verkopen geen solomon spullen.
Ik: Maar u heeft wel een soldeerbout van solomon in de vitrine staan...
Verkoper: Dat kan niet, wij verkopen dat niet.
Andere verkoper (naar collega): Achter in de winkel in de vitrine staan ze hoor.
Verkoper: Oh, loop maar even mee...
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Verwijderd
Je zou van een importeur toch een beetje service moeten kunne verw8en. Vraag eens of ze niet zo'n chippie bij de fabriek ofzo vandaan kunnen trekken..
Ik zal zaterdag op mijn werk ook wel ff in de pc gaan spitten..
/me ik het niet vergeet..
kheb ook nog een andereOp maandag 17 juni 2002 13:23 schreef Zotty het volgende:
[offtopic]
deepbass909: Heb je heel toevallig ook een grotere versie van je usericon? Gotta have it
Heb ik al geprobeerd, en die stuurt mij dus naar DisplayOp maandag 17 juni 2002 22:18 schreef Oeloe het volgende:
Misschien een domme vraag, maar kan de importeur niet zo'n ding voor je regelen...
Je zou van een importeur toch een beetje service moeten kunne verw8en. Vraag eens of ze niet zo'n chippie bij de fabriek ofzo vandaan kunnen trekken..
Ik zal zaterdag op mijn werk ook wel ff in de pc gaan spitten..
* deepbass909 ik het niet vergeet..
typos
Verwijderd
Vind ik een beetje zwak. Is het afschuiven van problemen op anderen...Op maandag 17 juni 2002 22:22 schreef deepbass909 het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd, en die stuurd mij dus naar Display
Als het AcouSE niet lukt om er 1 te krijgen zal ik zaterdag eens zoeken op mijn werk. Misschien dat ik een vervanger kan vinden. Of het origineel kan bestellen.
Op zich wel vrij logisch, importeurs leveren niet direct aan consumenten, daar is de detail handel voor (in dit geval dus display). Op mijn werk kunnen we het wel bestellen, maar zitten we vast aan een minimum order grootte van Fl. 1500 (dus zo'n €700,-), en dat wordt een beetje veel voor een stuurtje van ooit Fl. 400....Op maandag 17 juni 2002 22:25 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Vind ik een beetje zwak. Is het afschuiven van problemen op anderen...
Als het AcouSE niet lukt om er 1 te krijgen zal ik zaterdag eens zoeken op mijn werk. Misschien dat ik een vervanger kan vinden. Of het origineel kan bestellen.
Trouwens, als je er 5000 koopt krijg je ze voor $7.50 per stuk. Da's dus wat Logitech er ongeveer voor betaald.
Ik ga morgenavond op vakantie, maar als je me je adres mailt, krijg je hem meteen wanneer ik terug ben.
Probeer zelf eens een paar 1000 artikelen uit je hoofd te leren. Ze kunnen nou eenmaal niet alles weten, dat ze iets uit hun eigen vitrine niet kunnen vinden is een beetje vreemd. Was het een jonge vent met zwart haar, of een iets oudere (boller gezicht) met zwart haar? Of die lange met licht haar? De laatste weet vaak wel waar hij het over heeft, die jongen werkt er nog maar pas namelijk.Op maandag 17 juni 2002 22:18 schreef DustMan4u het volgende:
Jah, die lui weten echt waar ze over praten hoor...
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Ik werk zelf dus bij Radio Centrum Electronica in Utrecht, en je hebt wel gelijk dat er vaak te veel artiekelen in zo'n winkel staan om uit je hoofd te kennen, maar wij houden de tactiek erop na, dat als je iets niet kent, je heel vragend naar een collega begint te kijken, hij glazig terug kijkt, en je het dan vraagt. We zeggen dus nooit bij voorbaat dat we iets niet hebben (of het moet toevallig iets zijn uit mijn straatje, dus computer hardware).Op dinsdag 18 juni 2002 10:32 schreef koffercomputer het volgende:
[..]
Probeer zelf eens een paar 1000 artikelen uit je hoofd te leren. Ze kunnen nou eenmaal niet alles weten, dat ze iets uit hun eigen vitrine niet kunnen vinden is een beetje vreemd. Was het een jonge vent met zwart haar, of een iets oudere (boller gezicht) met zwart haar? Of die lange met licht haar? De laatste weet vaak wel waar hij het over heeft, die jongen werkt er nog maar pas namelijk.
Maar de algemene klacht die wij over display horen, is dat ze daar geen moeite willen doen voor hun klanten, inclusief de grote klanten. En conrad heeft zo'n iri minimum bestel bedrag, waar je meestal net niet aankomt...
Mijn ervaring is dus, ga naar de kleine onafhankelijke boer, want die moet wel moeite doen, anders gaat ie kapot door concurrentie.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
of mail ze ff. Zitten in Groningen, ik wil er best een keer langs lopen en je IC op de post doen (als ze em hebben0,
Hmm weet je zeker dat ze hier een beetje up to date zijn???Op dinsdag 18 juni 2002 19:32 schreef Verdicampo het volgende:
kijk even bij Okaphone
of mail ze ff. Zitten in Groningen, ik wil er best een keer langs lopen en je IC op de post doen (als ze em hebben0,
© OKAPHONE ELEKTRONIKA, laatste wijziging januari 1970.
Die iets oudere vent met zwart haar heeft me toen geholpen dacht ik. Maar oke, als ik hier bij Tessa Tronic (f*ck zaak) er naar vraag weten ze echt wel waar het zo een beetje over gaat en gaan ze niet even in de ic-database zitten kijken direct. Maar het was iig wel lachwekkend, was er met nog 2 anderen.Op dinsdag 18 juni 2002 10:32 schreef koffercomputer het volgende:
[..]
Probeer zelf eens een paar 1000 artikelen uit je hoofd te leren. Ze kunnen nou eenmaal niet alles weten, dat ze iets uit hun eigen vitrine niet kunnen vinden is een beetje vreemd. Was het een jonge vent met zwart haar, of een iets oudere (boller gezicht) met zwart haar? Of die lange met licht haar? De laatste weet vaak wel waar hij het over heeft, die jongen werkt er nog maar pas namelijk.
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Qua site niet nee, maar ze hebben de raarste dingen, en bijna alles. Ik hoop voor je dat ze de mail wel altijd bekijkenOp woensdag 19 juni 2002 04:29 schreef deepbass909 het volgende:
Hmm weet je zeker dat ze hier een beetje up to date zijn???
Wat ik eigenlijk meer bedoel, bestond er al internet in 1970???Op woensdag 19 juni 2002 09:05 schreef Verdicampo het volgende:
[..]
Qua site niet nee, maar ze hebben de raarste dingen, en bijna alles. Ik hoop voor je dat ze de mail wel altijd bekijken
Top, te gek, kan ik eindelijk mijn stuur weer gebruiken zoals het hoort (lekker scheuren met Collin McRea bijv)Op woensdag 19 juni 2002 15:14 schreef AcouSE het volgende:
Ik had net de leveranteur aan de telefoon. De samples worden de 26e vanuit de US verstuurd, dus ik heb ze zeker de tweede week van juli
Dan heb ik ook nog een leuk koelings/keesmod project... mijn ForceFeedback stuur... zodat ie niet weer door brand (en 2 dure geschakelde voedingen mee om zeep helpt...)