Mouse cursor verdwijnt soms in winXP

Pagina: 1
Acties:

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Me buurjongen heeft WindowsXP net gisteren opnieuw geinstallleerd, alle bijbehorende (up to date) drivers, inclusief voor ze optical safeway ps2 mouse.

Maar nu is er iets raars aan de hand. Telkens als hij zo'n 5 a 10 minuten bezig is in WindowsXP dan verdwijnt de cursor. Hij is er dan nog gewoon wel, je kan dingen aanklikken en zo, maar de cursor zelf is weg. Soort onzichtbare cursor heet ie dan opeens.

We hebben al andere drivers geprobeerd enzo, maar lost niets op. Dit probleem heeft ie vroeger nooit bij XP gehad, en hiervoor draaide ie 2000 en 98 dualboot maar daar had ie et ook niet.

Iemand enig idee voor dit vage probleem, ik kom er namelijk niet uit

Signature?

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
^bump^

Signature?

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Al een andere muis geprobeerd om te kijken of het aan het signaal van die muis ligt of aan windows??

Ik denk zelf een probleempje in Windows.
Deinstalleer alles van die muis, en zet het er eens opnieuw op...

Anders XP opnieuw???

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

Control Panel --> Mouse

Check de settings daar even, staat me iets van bij dat er daar een optie staat om de muis cursor te verbergen.

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 09:41 schreef naadnek het volgende:
Control Panel --> Mouse

Check de settings daar even, staat me iets van bij dat er daar een optie staat om de muis cursor te verbergen.
Ja dat is als je aan het tikken bent met het toetsenbord.