Alcatel 511 probs

Pagina: 1
Acties:

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Topicstarter
Ik heb sinds 3 maanden een Alcatel 511, fijn dingetje, lekker klein enzo, maar...

sinds kort weigert de OK toets dienst. Vooral naar boven en beneden toe gaat moeilijk, of hij reageert helemaal niet meer. Ook het trilalarm doet vreemd, hij trilt een stuk slechter als toen ik hem kocht.

Ik vind dat deze problemen toch snel optreden na 3 maanden, zeker die OK-toets die nu al helemaal gammel is :( Hebben meer 511-bezitters hier last van??

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
een collega van me heb ook zoeen 511...
En die had het probleem dat hij steeds uitviel.

Het heb niks met jou probleem te maken, weet ik maar hij had hem binnen een week terug en gerepareerd via de belcompany nog wel.

• vyruz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-07-2018

vyruz

ik heb geen ondertitel :P

idd.
gewoon opsturen die hap, het lijkt me dat je garantie hebt?
ben je um wel ff kwijt maar het kost je toch nix

Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02 22:37
haha.. jullie ook al?

Ik heb er ook 1.

Ofja.. De eerste die ik had viel uit zichzelf uit, maar dat schijnt door de software te komen. Toen kreeg ik meteen een nieuwe omdat dat al binnen een paar dagen was.

En nu is mijn ok toets allemaal raar gaan doen, pijltje omlaag wilde niet meer. En mijn software die erin zit, die zuigt echt. Keiveel bugs erin.

Nu weer mijn telefoon opgestuurd. 6 weken later bel ik weer op, waren ze mijn telefoon kwijt geraakt. Nu krijg ik weer een nieuwe, maar het is nu al bijna 7 weken. Ik ga meteen weer ff bellen.

ohh, trouwens bij de BCC gekocht, dus zo'n hele fijne sevice als je zeggen hebben ze ook niet echt

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02 22:37
fijne mensen bij de BCC.

Tot net toe aan de telefoon gehangen. Die vent van de klantenservice ging kantoor in eindhoven bellen. En ze kwamen er niet uit :? :?

maarja, ze bellen me morgen weer terug. Geloof nooit dat ik dan nog heel vriendelijk tegen hun kan zijn.

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 09:34

E-Rick

I love it :7

Misschien een beetje late reactie maar ik wil het toch effe met jullie delen:

Ik heb ook een 511, en na 2 weken deed dus ook dat scrollknopje het vaak niet. Toen wilde ie ook niet meer opladen (hij was leeg en toen heb ik m een aantal keer aangezet, toen deed ie het niet meer).
Ik naar de BCC (delft), die mensen daar effe testen met een andere lader en een andere batterij, conclusie: het ligt aan het toestel. Omdat het meer dan 10 dagen geleden was dat ik m kocht kon ik niet direct een nieuwe krijgen, maar moest ie worden opgestuurd. Dat zou 4 a 6 weken duren.
Dat heb ik niet gedaan maar ik ben effe naar t "alcatel service and repair center" in rijswijk gefietst, daar mijn telefoon ingeleverd en ze zouden bellen als ie klaar was (kon m ook op laten sturen maar ik woon toch in de buurt).
Na 5 dagen (incl weekend) een telefoontje: hij's klaar. Ze hadden er nieuwe software ingezet en iets met t knoppie gedaan. En sindsdien doet ie het prima (nu half jaar geleden ofzo)

Dat service and repair center is trouwens gewoon een kantoor (zal ook wel een werkplaats bij zitten), in de hal staan een paar stoelen en achter een schuifraam zit de receptioniste, die iemand gaat halen die je misscien wel kan helpen. Het ziet er niet echt naar uit dat ze ingesteld zijn op mensen die daar zelf langskomen, maar het kon wel en ik was snel geholpen :7

Choose life

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 23:17

Draven

It wasn't me

K heb m ook wel 2 hele dagen gehad. Ik vond dat toetsie alleen zwaar irritant, dan wou je naar beneden en drukte je ok, en ging je naar boven deed ie ok |:(

Maar gewoon opsturen want de klachten die jij ermee heb die mogen eigenlijk gewoon niet voorkomen.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:52
Zelfde probleem hier met Alcatel OT 311
Pagina: 1