[ACCESS]Statusbalk subformulier verbergen

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BlackBurn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:52

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Topicstarter
Is het mogelijk door middel van code, om de statusbalk van een subformulier te verbergen? Ik kan hier namelijk niks over vinden bij eigenschappen.

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

Verwijderd

Sinds wanneer heeft een formulier een statusbalk. :?

De statusbalk van de database kun je uitzetten via extra -> opstarten.

Volgens mij bedoel je iets anders van die subformulier, de scrollbalken, de recordkiezers, of iets dergelijks. Kijk daarvoor bovenaan in het opmaakgedeelte van die subformulier.

• BlackBurn

BlackBurn

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 12:54 schreef Spooky het volgende:
Sinds wanneer heeft een formulier een statusbalk. :?

De statusbalk van de database kun je uitzetten via extra -> opstarten.

Volgens mij bedoel je iets anders van die subformulier, de scrollbalken, de recordkiezers, of iets dergelijks. Kijk daarvoor bovenaan in het opmaakgedeelte van die subformulier.
Ik bedoelde dan inderdaad de recordkiezers, maar ik kan bovenaan in het opmaakgedeelte van het subformulier, daar helaas niks over vinden, of is dit nog niet mogelijk in Acces97?

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 17:40

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb dit ook geprobeert maar het is mij tot op heden nog niet gelukt om de recordkiezers te verbergen.

Waarom ik het wil?
Nou ik heb in een DB een hoofdscherm met tabbladen, het eerste tabblad heeft 3 subformulieren met ieder hun eigen recordkiezer.

En een recordkiezer maak ik altijd zelf ipv dat standaard geval dat er niet uitziet.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• BlackBurn

BlackBurn

Topicstarter
JA, heb het gevonden, je moet het subformulier zelf openen, niet het gedeelde selecteren waar het subformulier inkomt te staan. Bij eigenschappen van het formulier, kun je recordkiezers uitschakelen.

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 13:24 schreef BlackBurn het volgende:
JA, heb het gevonden, je moet het subformulier zelf openen, niet het gedeelde selecteren waar het subformulier inkomt te staan. Bij eigenschappen van het formulier, kun je recordkiezers uitschakelen.
Inderdaad, een 'subformulier' is ook gewoon net zo'n formulier als de 'hoofdformulieren'. Je kunt ze net zo aanpassen als een opzichzelf staand formulier.
Pagina: 1