Ik zou zweren dat er al een topic over liep, maar ik zieum niet.
Magoed, dan doe ik het hier, deze draad kan nog wel wat schaafwerk gebruiken. 
Een paar te hoog, een enkel te laag. een moderatortje zou helpen
[edit2]
En al moddend kom ik een godsdienst-discussie tegen in deze draad, beginnende hier. In overeenstemming van de Mod-Faq hebben deze reacties meer dan genoeg kenmerken om het hele zooitje naar de troll te trappen:

Hele draadje mag IMO naar de -1 troll
Een paar te hoog, een enkel te laag. een moderatortje zou helpen
edit:
G*dv*r, misgeklikt, kan ik weer opnieuw beginnen
G*dv*r, misgeklikt, kan ik weer opnieuw beginnen

[edit2]
En al moddend kom ik een godsdienst-discussie tegen in deze draad, beginnende hier. In overeenstemming van de Mod-Faq hebben deze reacties meer dan genoeg kenmerken om het hele zooitje naar de troll te trappen:
Maakt me misselijkHee, ik ben het helemaal mee eens met de orginele poster, en vind dat hij ook zijn mening mag uiten, en dat het ronduit beledigend is voor christelijken zal een rotzorg zijn, want voor veel mensen is het christendom een grote belediging....
IMO moet godsdiensten uitgebannen worden, het is the root of all evil.... Zonder godsdiensten zouden zo'n 3 kwart van de oorlogen gewoonweg niet bestaan...
En de bijbel is niets anders dan een leesboekje, en is gewoon net als 'The lord of the rings' niets meer dan een fabeltje met hier en daar wat feitjes...

Is wel de meest prachtige troll die ik ooit heb gezien. Als we hier de mod-FAQ op naslaan zien we dat dit voorbeeld er bijna LETTERLIJK instaat!Hee, kijk nou! Iemand die hetzelfde zegt als ik ook al jaren zeg!
Godsdiensten zijn er alleen maar voor gemaakt om elkaar af te slachten. De meeste godsdiensten komen op hetzelfde neer, staan ongeveer dezelfde dingen in de boeken alleen een andere naam erbij en klaar, een nieuwe godsdienst!
Hele draadje mag IMO naar de -1 troll