gf2mx400 rare kleuren in spellen

Pagina: 1
Acties:

• wkunee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
als ik een spelletje speel THPS3 of dit spel dan veranderen de kleuren soms zomaar, ongeveer na een paar minuten.

zo hoort het Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/interdim/zohoorthetwel.jpg

zo niet
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/interdim/zohoorthetniet.jpg

hoe krijg ik dit weg?

mijn specs:
tbird 1000@1300 1.8volt
640pc133 ram
leadtekgf2mx400
detonators 21.85
asus a7v
windows xp2600

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Via 4-in-1 drivers?

• wkunee
  • Niet online
heb al de nieuwste 4 in 1 drivers geprobeerd, maar dan wordt het nog vreemder, dan verdwijnt het beeld ineens zomaar na een paar minuten ipv dat er rare kleuren komen

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou de dets 23.11 proberen...

En is je monitor goed aangesloten??

• wkunee
  • Niet online
23.11..ja kan ik wel proberen maar dan kan ik als ik tvout gebruik mijn monitor resolutie niet onafhankelijk van mijn tv resolutie doen
bij de latere detonators (nview)werkt de antiflikker filter niet eens

monitor is wel goed aangesloten

moet ik dan de 23.11 van NVIDIA of MICROSOFT gebruiken?

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 11:38 schreef InterdimBlue het volgende:
23.11..ja kan ik wel proberen maar dan kan ik als ik tvout gebruik mijn monitor resolutie niet onafhankelijk van mijn tv resolutie doen
bij de latere detonators (nview)werkt de antiflikker filter niet eens

monitor is wel goed aangesloten

moet ik dan de 23.11 van NVIDIA of MICROSOFT gebruiken?
nvidia detonator op de tweakers meuktracker

• wkunee
  • Niet online
kan ze niet vinden met meuk..weet je misschien een goeie detonators site?

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 15:12
Kijk eens op www.dutchgeforce.nl daar kun je ze wel vinden. Ze hebben een speciale download sectie en daar zullen ze wel tussen staan.

Edit: heb ze ff opgezocht kijk hier: http://www.dutchgeforce.nl/download.php?action=displayfiles&fileid=33

• wkunee
  • Niet online
oke ik heb ze
ik ga ze nu even uitproberen

Verwijderd

is hij ge-oc-d ?

• wkunee
  • Niet online
nog wat extra informatie:
het is een leadtek geforce2mx400 64mb 128bit sdr
die is normaal passief gekoeld, maar daar heb ik nu een 486 fannetje opgezet, voor wat extra koelte, NIET overgeclocked
mijn CPU wel die is van 1000Mhz 1.75v naar 1300Mhz 1.8v
ben nu 23.11 aan het testen

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 11:56 schreef InterdimBlue het volgende:
nog wat extra informatie:
het is een leadtek geforce2mx400 64mb 128bit sdr
die is normaal passief gekoeld, maar daar heb ik nu een 486 fannetje opgezet, voor wat extra koelte, NIET overgeclocked
mijn CPU wel die is van 1000Mhz 1.75v naar 1300Mhz 1.8v
ben nu 23.11 aan het testen
Vreemd ik heb de zelfde kaart maar dan standaard actief gekoeld :?

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• wkunee
  • Niet online
tsja hij wordt zonder fan echt heeeel heet...
heb nu 23.11 draaiende, loopt allemaal veel vloeiender enzo, maar heb nog wel dat het beeld zomaar zwart wordt in het menu van ULTIMATE RIDE COASTER DELUXE, het 3d gedeelte gaat wel goed

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 22:19
Waarom gooi je de 29.42 detonators er niet op? :?

En ik zou ook op je geheugen ramsinks plaatsen (van Thermaltake bijvoorbeeld). Dat dingetje word best wel heet. :(

Ik heb nu een socket 370 Intel stock-koeler op m'n GPU zitten en ramsinkjes. het scheelt wel qua performance.
Als je voelt op je kaart zijn er trouwens vaak wel meerdere dingen die gekoeld kunnen worden. ;)

• wkunee
  • Niet online
toevallig krijg ik vandaag ramsinks binnen dus dat zit wel snor, ik gebruik de nieuwe drivers niet omdat de FLIKKERFILTER het niet doet van NVIEW heel jammer allemaal..
heb trouwens nu last van infinitive loops e.d.

• wkunee
  • Niet online
heb net de infinitive loop patch gedownload van ww.guru3d.com...werkt wel lekker nu
alleen als ik nu tvout kies dan kan ik niet meer mijn monitor op 1024 zetten en tv op 800 maar moet ik allebei op dezelfde resolutie zetten

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-06 20:39
het zou ook wel eens gewoon aan je monitor kunnen liggen... vooral de kleurveranderingen dan, die had ik ook eens. probeer er gewoon eens een andere monitor aan te hangen.

• wkunee
  • Niet online
ik heb het probleem opgelost, het lag aan AGP4X, heb hem nu op AGP2x gezet, nooit meer crashes en geen rare kleuren en flikkerende polygonen meer!

qua performance merk ik geen verschil.

heb trouwens geprobeerd ramsinks op mijn geheugenblokjes van mijn mx400 te plakken...plakt niet goed en valt eraf dus ik moet een keer lijm bestellen ofzo, had er trouwens wel van dat pasta tussengesmeerd, ik denk dat dat niet de plakfactor versterkt, nou ja, ik vind er nog wel wat op.
Pagina: 1