Nadat ik bij de inkoopactie een VIA EDEN moederbord besteld had, ben ik meteen begonnen met het maken van een leuke kast. Het nut van deze computer is het afspelen van:
-DVD video
-DivX video
-(S)VCD video
-MP3 en andere muziek soorten
Via de afstandsbediening kun je alles aansturen wat je maar wilt. Je hebt dus geen toetsenbord of muis meer nodig. Op het grote (40x4) LCD scherm kun je allemaal informatie aflezen van de computer. Bijvoorbeeld welke track er draait in winamp of bijvoorbeeld de CPU load van de computer.
Goed, genoeg geouwehoerd. Nu de foto's:
de werkplaats:

al enige vordering:

building in progress:

het frontpaneel wordt verlicht met 10 blue LED's:

de achterkant:

frontpaneel met klep voor DVD:

het geheel:

in het donker:

nog 1 paar:

Zo, dat waren de foto's. Wat vinden jullie ervan? Het heeft me toch wat school resultaten gekost
(ik zit midden in de toetsweken)
Deze keer helaas geen film of site van de mod, dat komt weer als ik veel tijd heb
What do you think of it ???
-DVD video
-DivX video
-(S)VCD video
-MP3 en andere muziek soorten
Via de afstandsbediening kun je alles aansturen wat je maar wilt. Je hebt dus geen toetsenbord of muis meer nodig. Op het grote (40x4) LCD scherm kun je allemaal informatie aflezen van de computer. Bijvoorbeeld welke track er draait in winamp of bijvoorbeeld de CPU load van de computer.
Goed, genoeg geouwehoerd. Nu de foto's:
de werkplaats:
al enige vordering:
building in progress:
het frontpaneel wordt verlicht met 10 blue LED's:
de achterkant:
frontpaneel met klep voor DVD:
het geheel:
in het donker:
nog 1 paar:
Zo, dat waren de foto's. Wat vinden jullie ervan? Het heeft me toch wat school resultaten gekost