ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.
Verwijderd
Als je pc standaard op 133 draait, dan betekend het wel dat je CPU langzamer wordt. Lijkt me dus geen goede oplossing. Iedereen wil toch altijd sneller 
Je zou idd een chipset cooler kunnen monteren. Denk dat dat een hoop zal schelen.
Heb je ook gekeken hoeveel schijfruimte je over hebt? ALs je C schijf niet veel ruimte meer heeft, dan draait je systeem ook trager.
Je zou idd een chipset cooler kunnen monteren. Denk dat dat een hoop zal schelen.
Heb je ook gekeken hoeveel schijfruimte je over hebt? ALs je C schijf niet veel ruimte meer heeft, dan draait je systeem ook trager.
Nou, het zal waarschijnlijk de chipset zijn, want nu is ie alweer in 10 minuten tijd van 25 35 (kamer temperatuur) naar 74 graden gegaan, waarnaa ik de "raad" van mbm kreeg om de computer toch maar uit te zetten, ik type dit nu van de comp van een huisgenoot van mij. Maar ik ga denk ik eens een koolertje installen.
Ik vind het best wel vreemd, ben ook niet echt de persoon, die aan het overclocken slaat, btw het is een duron 1000 proc. op een mobo met een sis 730 chipset (als ik het goed had)
Voor mij moet een computer het gewoon doen, dit was mijn overstap vanaf een p150 en die wilde zelfs nog goed lopen terwijl de ventilator het niet deed, zijn er dan misschien algemene tips over hoe ik zo'n systeem dan moet koelen? Daar heb ik me nooit echt mee bezig gehouden.
Ik vind het best wel vreemd, ben ook niet echt de persoon, die aan het overclocken slaat, btw het is een duron 1000 proc. op een mobo met een sis 730 chipset (als ik het goed had)
Voor mij moet een computer het gewoon doen, dit was mijn overstap vanaf een p150 en die wilde zelfs nog goed lopen terwijl de ventilator het niet deed, zijn er dan misschien algemene tips over hoe ik zo'n systeem dan moet koelen? Daar heb ik me nooit echt mee bezig gehouden.
Een duron hoort volgens mij op 100 MHz te lopen....
weet je zeker dat ie op 133 loopt? zo ja loopt die duron dan ook wel op 1000? een chipset van 70 graden lijkt mij hoe dan ook te warm...
weet je zeker dat ie op 133 loopt? zo ja loopt die duron dan ook wel op 1000? een chipset van 70 graden lijkt mij hoe dan ook te warm...
public void ik()
Ontzettende sorry voor m'n schopgedrag, maar nu breekt m'n klomp, ik gebruik dus mbm om de temperatuur sensors uit te lezen en die van de chipset loopt in een paar minuten van 25 graden naar 73 om daarna weer vrolijk 22 graden aan te geven en dan weer op te lopen naar 72 graden waarna het verhaal zich weer herhaalt de case temp sensor en die van de processor blijven gelijk.
Verwijderd
Heb je al gevoeld aan de chipset? Merk je snel genoeg of ie echt veel te heet wordt, of dat de sensor gewoon gaar is...
Pagina: 1