4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Anders lijkt het me een koekje (piece of cake
Lijkt me idd niet zo moeilijk. Hoe noemen ze dat gereedschap nou.............Op maandag 17 juni 2002 11:16 schreef sdomburg het volgende:
Wat maakt het uit dat er een extra connectorretje aan zit?
Anders lijkt het me een koekje (piece of cake) om een kabel met 2 connectors te modden tot een kabel met 1 connector en een kapot stukje kabel
.....................
......................
Oja, een schaar
Die kabels zijn toch altijd te lang, zelfs in mijn bigtower is die gerounde veels te lang
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
/me is bezig met case modden
Simpel, ik wil zo min mogelijk overbodige kabel in m'n kast. En aangezien ik (net zoals de meeste tweakers) maar 1 floppydrive heb, heb ik geen behoefte aan die 2e kabelOp maandag 17 juni 2002 11:39 schreef fuxxe het volgende:
wat the hell maakt 1 zon connector nou uit en dat rounden is zeer makkelijk
/me is bezig met case modden
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
zo heb ik ook nog een TWIST er in
Zorg dan wel dat je weet wat de goede kant is, als je niet oplet dan kost het je een nieuwe kabel.
Want anders kan je misschien je floppydrive niet meer boven in een bigtower doen.
je haal de middelste connector eraf, maakt de kabels los van elkaar, en doet er een stukje tape opheen. Klaar is kees ":)
Kan je soms ergens rounded cables op maat laten maken? Da's nog veel handiger lijkt me
www.xxlcases.nl hebben alle kabels die je wilt....(bijna)
antwoord: SCHAAROp maandag 17 juni 2002 13:34 schreef Microkid het volgende:
eeeh, nog een vraagje: bestaan er ook enkelvoudige ATA rounded cables? Ik heb 3 IDE devices, en elk device zit op een aparte controller (er zitten er 4 op m'n mobo). Dis heb ik geen behoefte aan die middelste stekker.
Kan je soms ergens rounded cables op maat laten maken? Da's nog veel handiger lijkt me
gewoon afknippen.
Middelste connector eraf: gewoon eraf halen en stukkie tape om DAT stukje kabel waar de connector heeeft gezeten. moeilijk he
Verwijderd
Je kan ook bij de elec 80 polig draad kopen (priegel draadjes zijn dat) en dan zelf een connector erop bouwen. Is wel een kutwerk, maar dan heb je ook perfecte kabels.
Maar btw ik snap niet heel dat idee van de rounded cables. Natuurlijk minder kabel = betere airflow dat snap ik wel, maar ik heb mijn kabel vanuit het moederbord met tape tegen de zijkant aan geplakt en helemaal totaan de hdd/dvd lang de zijkant. Dan heb je nog veel minder last van die kabels. Wel zorgen dat ze lang genoeg zijn.
alleen die twist was dus belangrijk en toen moest ik achteraf zelf het goede stukkie lossnijden en twisten. het is gelukt gelukkig.
heb nu een gerounde IDE kabel met brander en cdrom en een gerounde floppy kabel. HD 80 aderige kabel nog nie geround, maar die heb ik mooi opgevouwen tussen HD en floppy gestopt dus airflow is wel ok nu.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
Misschien dat dit je wat helpt?
Mijn probleem is nu dat hij niet zo werkt als dat hij zou horen te werken.
Moet ik de draaitjes nog verdraaien ofzo ?/
Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen
Verwijderd
Kabels zijn mooi, en werken goed.
[ Voor 83% gewijzigd door m-m op 04-02-2003 17:24 ]
Dit topic is gesloten.
![]()