SB Live 5.1 discdetector

Pagina: 1
Acties:

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
nadat ik de software van sb live 5.1 had geinstalleerd, had ik 3 icoontjes in m'n taakbalk (rechts) LiveWire oid wat niet werkt, 1'tje met snelkoppelingen naar live toepassingen en als laatste DiscDetector ofzoiets.

Als ik een audio cd in me cd-rom gooide starte die creative playcenter op, maar ik wou winamp. dus had ik bij die discdetector uitgevinkt dat die cd's moet detecteren.
maar het probleem is dus dat die nou helemaal niks meer doet als ik een audio cd erin doe. handleiding staat al helemaal niks over dat programma en ik kan nergens vinden hoe ik het weer kan inschakelen.

Weet iemand hier toevallig hoe dat moet, zou ik zeer op prijs stellen als iemand me kan helpen hiermee :)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Dat moet je dus in WinAmp instellen. Gewoon bij de opties kijken, daar staan de formaten die hij moet slikken, moet je cd-audio dus ook bij aanzetten. En natuurlijk zorgen dat dat creative proggie geen audio cds pakt.

edit:

Preferences en dan Setup en dan File Type. Daar het vakje associate with audio CDs aanvinken.

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
he bedankt, maar ik ben er al achter gekomen. op een andere manier, maar dat maakt niet uit :)
namelijk bij m'n control panel stond ook een icoontje "Disc Detector" |:(

daar kon ik de Disc Detector weer inschakelen en zelfs het programma selecteren die moet starten als er een audio cd wordt geplaatst :)

*edit* Oke, hij detecteerd nu idd een audio cd en start het programmatje op die ik wil, alleen hoor ik niks :?
niet via winamp en creative playcenter... en volgens mij deed die dat nog wel voordat ik die discdetector had uitgevinkt.

*edit2* audiokabeltje van cd-rom zat nog op moederbord :+