[I&T] [Spam] Modje vind dit spam ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-10 13:14

Masselink

Voor de dorst

Topicstarter
[topic=524399]
~ben ik eigenlijk zoekende naar een goedkopere oplossing.
Het topic gaat over een manier om je telefoonkosten naar beneden te krijgen.
Als je intresse hebt dan kan ik het voor je regelen, ik werk namelijk daar. Dit zijn trouwens inc. btw bedragen.
Dit schrijft POLICE, en dat mag (vind ik ook niets mis mee)

ik geef een andere optie ! http://www.pilmo.nl en mijn post wordt vervangen door het plaatje http://tweakers.net/~crew/Negotiator/pxs/spam.gif

Sorry hoor. Die pilmo geeft je de mogelijkheid om over internet te bellen en gebeld worden tegen een fractie van de kosten van een andere aansluiting. Ik werk er niet, ik heb er niets mee, maar het is een hele aantrekkelijke mogelijkheid om je telefoonkosten te drukken. en dan krijg ik een SPAM plaatje ? Ik snap er helemaal niets van....

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

niemand geinteresseerd in Internet telefonie incl. gebeld worden via een eigen nummer. en dat allemaal met je eigen huistoestel
Het werd pas echt spam toen je pilmo begon te pushen. Het lijkt er dan voor ons op alsof je met marketing bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 11:10 schreef cutter het volgende:

[..]

Het werd pas echt spam toen je pilmo begon te pushen. Het lijkt er dan voor ons op alsof je met marketing bezig bent.
Ik vond het gewoon vreemd dat niemand die optie bekeek, terwijl we meestal vooraan lopen met nieuwe hebbedingetjes etc...

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

He Negotiator je hebt zo te zien e-mailadressen verwijderd maar er staat er nog een in een quote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mario007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 10:03
Er staat in een qoute nog het e-mail adres wat bij andere qoutes al wel verwijderd is

<leeg>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand geinteresseerd in Internet telefonie incl. gebeld worden via een eigen nummer. en dat allemaal met je eigen huistoestel ?
Hiermee probeer je jouw product toch wel erg aan te prijzen vind je niet?
Kijk als je een url neerzet oke, maar met zulke reclameachtige replies erachteraan is dit weldegelijk spam.

[edit] Het e-mailadres is ui de quote gehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op maandag 17 juni 2002 11:12 schreef mario007 het volgende:
Er staat in een qoute nog het e-mail adres wat bij andere qoutes al wel verwijderd is
te laat, ik was eerder >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mario007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 10:03
Nou gefeliciteerd ;)

<leeg>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 11:21 schreef M@FI@ het volgende:

[..]

Hiermee probeer je jouw product toch wel erg aan te prijzen vind je niet?
Kijk als je een url neerzet oke, maar met zulke reclameachtige replies erachteraan is dit weldegelijk spam.

[edit] Het e-mailadres is ui de quote gehaald. :)
Email adres uit de quote ? Ik heb nooit een email adres geplaatst......??

Jullie doelen op 'en dat allemaal met je eigen huistoestel' (zoiets). Dat heb ik geplaatst omdat dat juist de bottleneck is voor velen. Die willen niet bellen met een headset achter de computer.

Anyway, excuses als het verkeerd is overgekomen. Ik heb helemaal niets met Pilmo te maken, en ik wil er niets mee te maken hebben. ik wilde gewoon een extra optie geven voor diegene die aan het zoeken was. En het was zeker niet als spam bedoeld. Ik vind het alleen kort door de bocht om direct een blikkie spam te plaatsen, ze hadden ook de tekst iets aan kunnen passen ofzoiets. Helemaal terwijl er in het topic gewoon gesproken wordt over:
Als je intresse hebt dan kan ik het voor je regelen, ik werk namelijk daar. Dit zijn trouwens inc. btw bedragen.
Dat is toch ook spammen en proberen iemand over te halen ? ik vind het prima hoor, maar dan vind ik het wel heel selectief omgaan met wat wel/niet spam is. Alleen omdat ik de zin zo had geformuleerd dat jullie dachten dat het reclame was....

Nogmaals excuses als het verkeerd over is gekomen, was nie de bedoeling.

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op maandag 17 juni 2002 11:32 schreef Masselink het volgende:

[..]

Email adres uit de quote ? Ik heb nooit een email adres geplaatst......??
was van een ander, lees de draad voor je blaat >:)

je hebt het over een tocpic terwijl je die niet goed gelezen hebt blijkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 11:36 schreef erkens het volgende:

[..]

was van een ander, lees de draad voor je blaat >:)

je hebt het over een tocpic terwijl je die niet goed gelezen hebt blijkbaar :)
Ik dacht dat jullie mijn URL bedoelden ipv. email adres.

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 11:32 schreef Masselink het volgende:

Dat is toch ook spammen en proberen iemand over te halen ? ik vind het prima hoor, maar dan vind ik het wel heel selectief omgaan met wat wel/niet spam is. Alleen omdat ik de zin zo had geformuleerd dat jullie dachten dat het reclame was....

Nogmaals excuses als het verkeerd over is gekomen, was nie de bedoeling.
Zijn e-mail adres is toch ook verwijderd?
Dat is denk ik wel voldoende. Maar alles is gezegd volgens mij, voor mij is het probleem dus opgelost. :)
Pagina: 1