[XP]Active desktop wil niet meer terug |:(

Pagina: 1
Acties:

• drGoeroe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
|:(

Ik had een leuke active desktop met een zelfgemaakte internet pagina als achtergrond, alleen nu is die weg :?

Wat voor achtergrond ik ook set als plaatje oid, hij doet er telkens een blauwe kleur ofzo bovenop die bij Desktop>Eigenschappen>Achtergrond staat, die kleur laat hij altijd zien, en wat ik wil, de .html pagina, die laat hij nooit zien.

Heb het eigenlijk sinds ik Tweak UI heb geinstalleerd, niets bijzonders aan gewijzigt volgens mij :?

edit:

Het is Win XP

Verwijderd

misschien ff hier naar gaan: rechtermuisknop op t bureaublad, eigenschappen, bureaublad, bureaublad aanpassen, website, nieuw en dan t bestandje aanklikken...

hopen dat t werkt.. succes ;)

• drGoeroe
Op maandag 17 juni 2002 10:51 schreef slamm het volgende:
misschien ff hier naar gaan: rechtermuisknop op t bureaublad, eigenschappen, bureaublad, bureaublad aanpassen, website, nieuw en dan t bestandje aanklikken...

hopen dat t werkt.. succes ;)
Helaas, werkt ook niet. |:(

• drGoeroe
Staat de Active Desktop niet uit? Hoe kan ik dat eigenlijk terugzetten in Win XP, weet iemand dat?

Verwijderd

kan je wel een andere webpagina op je bureaublad laten verschijnen of niet?

misschien moet je eerst een andere achtergrond doen, en dan pas die webpagina (windows werkt daarmee echt vaag vind ik, maar soms helpt t)

in windows 98 kon je het nog instellen of active desktop aan moest staan of niet, alleen in windows xp zie ik niks

• drGoeroe
Klopt, dat vind ik juist erg raar aan Win XP. Niets wil gewoon werken nu, ook geen andere webpagina ofzo.

Als ik rechtermuisknop > vernieuwen doe zie ik wel de webpagina, maar nog geen 100ste van een seconde later zit die blauwe achtergrond er weer bovenop.

Ik denk dat het met Tweak UI te maken heeft, maar daar kon ik ook al niets bijzonders ontdekken |:(

En m'n Winamp wil geen andere skin meer aannemen en zit telkens op die standaard skin, zal er ook wel iets mee te maken hebben, maargoed :P

edit:

Aaarg, ook Outlook laat geen mailtjes meer zien nu |:(

[edit2]
Ik ga nu m'n PC wel formatteren, niets wil meer normaal werken, bedankt voor de hulp iig.
[/edit2]

• ElConejito
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-04 15:34
soortgelijk probleem.. geen zin om me pc opnieuw te installeren.. daarom eerst nog ff wat hulp zoeken.. anders zit er weinig anders op..

stel een afbeelding in als achtergrond op me bureaublad (windowsxp), maakt niet uit welke, hij geeft hem niet weer. de standaard kleur van je bureaublad wordt weer gegeven. Het lijkt dat deze kleur bovenop de afbeelding gaat aangezien wanneer ik de pc afsluit ik wel de afbeelding die er hoort te staan vluchtig zie..

Het probleem begon enige tijd terug dat hij na opstarten nog wel te zien was maar na verloop van tijd verdween.. nu laat hij dus niks meer zien..

iemand enig idee aan welke instelling het evt kan liggen ? alvast bedankt..

• ElConejito
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-04 15:34
niemand ?
Pagina: 1