mobo asus terminator doorgebrand

Pagina: 1
Acties:

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 20:21
ben gister ff bezig geweest met me nieuwe asus terminator. omdat i niet direct wouw opstarten ben ik een beetje bezig geweest met de jumpertjes later ook met de voeding die is dus schijnbaar op 115 v blijven staan ;( toen ik hem weer aanzette was het BOEM kep toen alle stekkers enzo eruit gedaan. kep de proc enzo in een andere pc gedaan maar dat werkt nog prima. mijn vraag: kan iemand z'n mobo repareren(in een winkel bijv) of moet ik een nieuwe kopen :'( zijn die mobo's en voedingen trouwens los te koop?

wie helpt mij

Verwijderd

Hoort dit niet in PMG? :P.

[edit]
Trouwens, gewoon nieuwe voeding kopen is genoeg. Heb ik ook eens per ongeluk gedaan. :X. Kost ongeveer 30 euro ofzo, hangt af van de winkel. :).

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:49

deadinspace

The what goes where now?

Ja, dit hoort thuis in PMG ;)

NWOS ---> PMG

• 3p0x
waar kan ik die voeding kopen dan??150w en ik zag wel iets knappen op het mobo |:(

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op maandag 17 juni 2002 11:00 schreef amd_at_primus het volgende:
waar kan ik die voeding kopen dan??150w en ik zag wel iets knappen op het mobo |:(
Tja , denk dat je mobo ook zoiets heeft, van doe het zelf maar!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Gewoon eerst even een nieuwe voeding kopen en dan even kijken of je moederbord het nog doet.
Als dat het geval is heb je geluk, anders moet je alsnog een nieuw mobo kopen.
Maar meestal vangt de voeding de 'klap' op hoor!

|Specs|

• 3p0x
waar kan ik z'n asus terminator mobo kopeu dan dit dus deze pc http://www.asus.com.tw/desktop/termk7/overview.htm daar mot duz een 150 w voeding in die heel klein is. jammergenoeg heb ik geen fotocamera ofzo duz kan ik geen foto maken :r

• 3p0x
kan ik een 230W voeding er opaan sluiten ??? :? sloop ik di wel ff uit me andere pc. weet imand een zaak waar je die asus 145W of 150W voedingen kan kopen los duz he :? ??

Verwijderd

ik weet niet of ik reclame mag maken maar volgens mij hebben we bij mij op de zaak nog een spare voor de terminator liggen.. Moet je ff bellen naar (mag ik dit zeggen of niet zeggen) MyCOM Rotterdam morgen...

• 3p0x
en wat houd die spare in dan??volgens mij mag je wel reclame maken :9

(wat kost i)

• 3p0x
mail me ff anders de specs van dat paket op kerkhofjonkman@home.nl ik wil hem waarschijnlijk wel hebben en dan maar hopen dat i het doet >:)

Verwijderd

Wat houdt spare in... Spare is het engelse woord voor reserve.. Is dus een van de onderdelen die we gebruiken om defecte stuff te vervangen... Kan alleen niet zien wat ie kost....

• 3p0x
ER ZIT dus een voeding in di spare??hoe kan ik hem bestellen?

• 3p0x
Op dinsdag 18 juni 2002 12:59 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
Wat houdt spare in... Spare is het engelse woord voor reserve.. Is dus een van de onderdelen die we gebruiken om defecte stuff te vervangen... Kan alleen niet zien wat ie kost....
je mag me ook mailen he vanavond word me mobo doorgemeten duz waarschijnlijk heb ik binnenkort een nieuwe voeding nodig. kun je voor eht testen ook een 230w voeding gebruiken???
Pagina: 1