Hotmail spam verminderen, zet 2 opties uit!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Topicstarter
Ik weet niet of deze tip al eens is langsgekomen, maar voor de zekerheid dan nog 1 keer ;)

Hotmail is zo leuk geweest om, zonder dat je dat weet, 2 opties voor je passport automatisch aan te zetten:
- Mijn e-mailadres doorgeven
- Mijn overige registratiegegevens delen

Ga dus naar Opties > Je gegevens > Persoonlijk profiel en vink deze opties uit! Volgens mij moet je dan veel minder spam krijgen :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Is idd al eerder langsgekomen, toch bedankt voor de moeite...

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:10
+1 behulpzaam :)

Maar ik kan helemaal niet meer inloggen via hotmail.com :?
Twee vrienden van mij ook al niet, terwijl mijn secret question gewoon lksfjsklfjsdkl ofzo is.

• vyruz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-07-2018

vyruz

ik heb geen ondertitel :P

idd wist ik al, maar toch bedankt!
ik vind het wel een beetje jammer dat hotmail dit soort dingen niet ff doorgeeft.

Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum

Verwijderd

ik begrijp zowiezo niet waarom mensen hotmail gebruiken terwijl er zoveel goeie gratis pop aanbieders zijn

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op maandag 17 juni 2002 12:55 schreef Dani-Filth het volgende:
ik begrijp zowiezo niet waarom mensen hotmail gebruiken terwijl er zoveel goeie gratis pop aanbieders zijn
Roep er eens een? (nofi, gewoon benieuwd) de meeste pleuren er na een jaar toch weer een betaalaccountje tegenaan...

de betaler vervuilt

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Die opties uitzetten als ze ooit aan hebben gestaan heeft niet zo heel veel nut ben ik bang, het kwaad is dan reeds geschied, en je adres staat op alle mogelijke spamlijsten die je maar kunt verzinnen.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:55

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 17 juni 2002 12:56 schreef GA!S het volgende:

[..]

Roep er eens een? (nofi, gewoon benieuwd) de meeste pleuren er na een jaar toch weer een betaalaccountje tegenaan...
GMX?

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

[..]

Ik maak anders al maanden gebruik van Myrealbox (pop/imap) en GMX (meer dan 1,5 jaar)... :)

Geheel gratis, en vet veel beter dan webmail...

Maar jah, iedereen heeft hotmail, dus jantje en pietje maar ook... |:(
Een vriendin is uiteindelijk ook maar bij hotmail gegaan (had een mooi GMX adres ;( ), ondanks al mijn (en die van anderen) waarschuwingen.
Reactie: "Ja, eeuuhh, die GMX is me allemaal te moeilijk hoor, MSN is veel makkulukker..." |:( :*

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Verwijderd

[..]

Zonnet heeft gratis abonnementen, met POP3 service en webmail :Y).. Ook als je via andere providers verbinding hebt met het internet kun je je gewoon aanmelden. Accounts waarop niet ingebeld wordt, worden in principe niet verwijderd. :)

(en Zonnet levert al een aantal jaren gratis accounts)

• KO
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2023

KO

Zal het eens proberen.....vandaag weer 84 mailtjes verwijderd :'(

Yesterday Is History. Today Is A Gift. Tomorrow Is Mystery

• sebas82
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2024
ik ga het ook maar eens proberen nu. Ik word er echt gek van

Verwijderd

Ik word ook dagelijks overspoeld met spam op m'n hotmail, de spam heeft nu zelfs al z'n weg naar m'n POP mailbox bij mn ISP gevonden :'(

• div-er
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-08 13:25
Hoe kan het eigenlijk dat het lijkt alsof de adressen van die afzenders at random worden gegenereerd?
Zelfs sommige url's zijn nog gewoon in ip-format:
africa345@lycosn.com
money98098@123.345.45.001

(bovenstaande zijn zelfverzonnen voorbeelden, :?
maar het komt wel zo steeds vaker voor :r )

Wat mij betreft bombarderen ze die mailservers van hotmail en lycos een week lang helemaal DOOD!
Dan zijn ze wellicht wakker en doen die organisaties zelf er iets aan. Immers, iemand die 500 mailtjes of meer per dag verstuurd is geen reguliere, normale, nee zelfs geen "normale heavy user", toch? :?

En inderdaad, ook erg knap, nadat mijn gratis adres was gevonden hebben ze inmiddels ook mijn zakelijk/betaald account gevonden. En nee, ik post niets in nieuwsgroepen. En nee, op mijn website staat dat adres ook niet.

BAH! :r

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

Het mailadres van mijn ISP is gelukkig nog niet gevonden... die van m'n 3 ouwe inbel-isp's (voor ik kabel kreeg) ook nog niet btw :D

Maar m'n hotmail wel :( :( :(

Ach... filter op exclusief heerst :)

Vrienden en kennissen van mij mogen gewoon m'n ISP mailadres gebruiken, hotmail is tegenwoordig meer voor rotzooi, en dat is ook het enige waar het goed voor is met die fucking irritante kutvlieg in die banners steeds |:(

Kunnen ze dat beest niet in een WC-pot plakken ofzo :?

Hoi

Verwijderd

Het is nu toch al te laat. Het regent meer spam dan water :r. Nou ja niet echt belangrijk. Het was toch maar een spam acountje :7

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 20:10
Thx voor je tip, het stond bij mij aan, wist ik niet, thx! :D

Verwijderd

[..]

12move!
Tiscali

enz enz

• KO
  • Laatst online: 12-11-2023

KO

Mijn spam filter (250 stuks) is vol..... :r

Yesterday Is History. Today Is A Gift. Tomorrow Is Mystery

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 16:23 schreef KO het volgende:
Mijn spam filter (250 stuks) is vol..... :r
De mijne ook....

Dus heb ik de eerste 50 maar weer verwijderd en er weer 50 toegevoegd.

:)

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 21:33
(jarig!)
Op maandag 17 juni 2002 12:55 schreef Dani-Filth het volgende:
Omdat je niet op elke computer een pop-client kunt of mag installeren of configureren. Web-based email is op ekle computer met een browser toegankelijk. Makkelijk als je op vakantie in de binnenlanden van Tora Bora een internetzuil tegenkomt: hotmailen een fluitje van een cent, POP3 lezen onmogelijk tenzij je het via een web-based interface doet. A la Hotmail dus.

/PS Sorry voor de kick maar er werd naar dit draadje verwezen vanuit een net geclosede thread

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 12:48 schreef Anders het volgende:

[..]

Omdat je niet op elke computer een pop-client kunt of mag installeren of configureren. Web-based email is op ekle computer met een browser toegankelijk. Makkelijk als je op vakantie in de binnenlanden van Tora Bora een internetzuil tegenkomt: hotmailen een fluitje van een cent, POP3 lezen onmogelijk tenzij je het via een web-based interface doet. A la Hotmail dus.

/PS Sorry voor de kick maar er werd naar dit draadje verwezen vanuit een net geclosede thread
de meeste pop aanbieders hebben ook een web interface en anders gebruik je Twigger

verder zijn er nog zat andere sites met een web interface waar je zelf de pop server kan invullen ;)

owja 2 andere goeie gratis pop sites met webinterface: www.myrealbox.com & www.inbox.lv

• Gisae
  • Niet online
Bedankt, ff uitproberen want de laatste tijd wordt het echt te gek. Ik kreeg al een virus via spam, gekken moet het echt niet worden.
Ff vraagje tussendoor: kan je met een @home mailadres msn'nen?

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 01:53 schreef C}{@0$ het volgende:
Bedankt, ff uitproberen want de laatste tijd wordt het echt te gek. Ik kreeg al een virus via spam, gekken moet het echt niet worden.
Ff vraagje tussendoor: kan je met een @home mailadres msn'nen?
ja, gewoon even een msn paspoort aanvragen op dat adres bij www.msn.nl
Pagina: 1