GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Maar ik kan helemaal niet meer inloggen via hotmail.com
Twee vrienden van mij ook al niet, terwijl mijn secret question gewoon lksfjsklfjsdkl ofzo is.
ik vind het wel een beetje jammer dat hotmail dit soort dingen niet ff doorgeeft.
Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum
Verwijderd
Roep er eens een? (nofi, gewoon benieuwd) de meeste pleuren er na een jaar toch weer een betaalaccountje tegenaan...Op maandag 17 juni 2002 12:55 schreef Dani-Filth het volgende:
ik begrijp zowiezo niet waarom mensen hotmail gebruiken terwijl er zoveel goeie gratis pop aanbieders zijn
de betaler vervuilt
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
GMX?Op maandag 17 juni 2002 12:56 schreef GA!S het volgende:
[..]
Roep er eens een? (nofi, gewoon benieuwd) de meeste pleuren er na een jaar toch weer een betaalaccountje tegenaan...
Ik maak anders al maanden gebruik van Myrealbox (pop/imap) en GMX (meer dan 1,5 jaar)...Op maandag 17 juni 2002 12:56 schreef GA!S het volgende:
[..]
Roep er eens een? (nofi, gewoon benieuwd) de meeste pleuren er na een jaar toch weer een betaalaccountje tegenaan...
Geheel gratis, en vet veel beter dan webmail...
Maar jah, iedereen heeft hotmail, dus jantje en pietje maar ook...
Een vriendin is uiteindelijk ook maar bij hotmail gegaan (had een mooi GMX adres
Reactie: "Ja, eeuuhh, die GMX is me allemaal te moeilijk hoor, MSN is veel makkulukker..."
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Verwijderd
Zonnet heeft gratis abonnementen, met POP3 service en webmailOp maandag 17 juni 2002 12:56 schreef GA!S het volgende:
[..]
(en Zonnet levert al een aantal jaren gratis accounts)
Yesterday Is History. Today Is A Gift. Tomorrow Is Mystery
Verwijderd
Zelfs sommige url's zijn nog gewoon in ip-format:
africa345@lycosn.com
money98098@123.345.45.001
(bovenstaande zijn zelfverzonnen voorbeelden,
maar het komt wel zo steeds vaker voor
Wat mij betreft bombarderen ze die mailservers van hotmail en lycos een week lang helemaal DOOD!
Dan zijn ze wellicht wakker en doen die organisaties zelf er iets aan. Immers, iemand die 500 mailtjes of meer per dag verstuurd is geen reguliere, normale, nee zelfs geen "normale heavy user", toch?
En inderdaad, ook erg knap, nadat mijn gratis adres was gevonden hebben ze inmiddels ook mijn zakelijk/betaald account gevonden. En nee, ik post niets in nieuwsgroepen. En nee, op mijn website staat dat adres ook niet.
BAH!
Maar m'n hotmail wel
Ach... filter op exclusief heerst
Vrienden en kennissen van mij mogen gewoon m'n ISP mailadres gebruiken, hotmail is tegenwoordig meer voor rotzooi, en dat is ook het enige waar het goed voor is met die fucking irritante kutvlieg in die banners steeds
Kunnen ze dat beest niet in een WC-pot plakken ofzo
Hoi
Verwijderd
Verwijderd
De mijne ook....Op dinsdag 18 juni 2002 16:23 schreef KO het volgende:
Mijn spam filter (250 stuks) is vol.....
Dus heb ik de eerste 50 maar weer verwijderd en er weer 50 toegevoegd.
Omdat je niet op elke computer een pop-client kunt of mag installeren of configureren. Web-based email is op ekle computer met een browser toegankelijk. Makkelijk als je op vakantie in de binnenlanden van Tora Bora een internetzuil tegenkomt: hotmailen een fluitje van een cent, POP3 lezen onmogelijk tenzij je het via een web-based interface doet. A la Hotmail dus.Op maandag 17 juni 2002 12:55 schreef Dani-Filth het volgende:
ik begrijp zowiezo niet waarom mensen hotmail gebruiken terwijl er zoveel goeie gratis pop aanbieders zijn
/PS Sorry voor de kick maar er werd naar dit draadje verwezen vanuit een net geclosede thread
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Verwijderd
de meeste pop aanbieders hebben ook een web interface en anders gebruik je TwiggerOp zaterdag 22 juni 2002 12:48 schreef Anders het volgende:
[..]
Omdat je niet op elke computer een pop-client kunt of mag installeren of configureren. Web-based email is op ekle computer met een browser toegankelijk. Makkelijk als je op vakantie in de binnenlanden van Tora Bora een internetzuil tegenkomt: hotmailen een fluitje van een cent, POP3 lezen onmogelijk tenzij je het via een web-based interface doet. A la Hotmail dus.
/PS Sorry voor de kick maar er werd naar dit draadje verwezen vanuit een net geclosede thread
verder zijn er nog zat andere sites met een web interface waar je zelf de pop server kan invullen
owja 2 andere goeie gratis pop sites met webinterface: www.myrealbox.com & www.inbox.lv
Ff vraagje tussendoor: kan je met een @home mailadres msn'nen?
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd
ja, gewoon even een msn paspoort aanvragen op dat adres bij www.msn.nlOp zondag 23 juni 2002 01:53 schreef C}{@0$ het volgende:
Bedankt, ff uitproberen want de laatste tijd wordt het echt te gek. Ik kreeg al een virus via spam, gekken moet het echt niet worden.
Ff vraagje tussendoor: kan je met een @home mailadres msn'nen?