Toon posts:

kortsluiting pc dood?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als je bijv een ledje aan gaat sluiten en je verbind die draadjes uit je voeding niet goed en tikken tegen iets aan van ijzer is je hele computer dan naar de klote ??
of als je door iets anders kortsluiting krijgt brand er dan geen zekeringetje door ofzo?????

Verwijderd

je voeding slaat alleen af. Meestal doet ie het daarna nog wel

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-07 15:34
neeh ik heb zo vaak kortsluiting gehad het enigste wat mijn voeding doet is dat ik hem 30 seconden niet meer aan kan zetten maar als je het goed doet (dus niet als mij) dan moet je geen kortsluiting maken het is iedergeval niet goed voor je voeding maar het is niet zo dat je pc in eenkeer het loodje legt

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 10:17 schreef Razer het volgende:
neeh ik heb zo vaak kortsluiting gehad het enigste wat mijn voeding doet is dat ik hem 30 seconden niet meer aan kan zetten maar als je het goed doet (dus niet als mij) dan moet je geen kortsluiting maken het is iedergeval niet goed voor je voeding maar het is niet zo dat je pc in eenkeer het loodje legt
okeej thanx want me pa zat steeds te zeure dat ik mijn computer zo kappot heb als ik er kortsluiting in maakte dus daarom vraag ik het ff aan jullie voor de zekerheid.

Verwijderd

Ik heb eens een ibm schijf naar de eeuwige databit velden gejaagd door de 5v lijn kort te sluiten aan referentie(0v). Een vonkje, pc uit, 30sec wachten, pc aan, raid array non functioning. Ibm hd dood :(. Ander controller printje van andere ibm hd erop en it works. voor de zekerheid toch maar de kapotte hd naar ibm teruggestuurt ;-)

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Bij mij kwam er een dikke rookpluim uit m'n kast >:) Ik d8 voeding zal wel d00d zijn maar alles doet ut nog :D [Was dus kortsluiting |:(]

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:25
Ik heb het ook al meerdere keren gehad, toen ik mijn schakeling aan't testen was. Na een half minuutje deed de pc het weer :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-08 13:19
Gister ffies een 12 volts lijn gewoon aan de kast gehangen ... krijg je wat knetters enzo ... HD en ventilatoren ga je wat meer horen, maar voorderest doet het het allemaal gewoon nog :D en met led's kortsluiten maken boeit ook nix, doe ik zovaak (heb ze gewoon los in mijn kast liggen) ... led doet het dan gewoon ffies niet meer, en dat wast dan. }:O

Verwijderd

Topicstarter
ik had het net duz ook ik had mijn schakelaar aan gesloten en 1 draadje tikte per ongelijk tegen mijn frame van mijn kast aan en ik zag een blauw vonkje en de pc sloeg uit maar deed het naar een paar sec weer toen ik hem aan deed
Pagina: 1