Toon posts:

Weet iemand SuSE 8.0 ISO's te downen??

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik ben Linux Guru en ik wil nu graag toch eens een keer de distro SuSE uitproberen. Het enige echte nadeel aan SuSE is dat ze geen ISO's van hun OS uitbrengen :'(... hier baal ik goed van. Weet iemand toevallig een FTP waar ik de distro 8.0 in ISO's kan downen? Ik wil ze echt hebben!!

Alvast bedankt!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:21

Hu9o

Schokkend

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:01
SuSE kun je niet downloaden. Je kunt wel een live-eval cd downloaden, maar die draait volledig van cd. Wel kun je een ftp installatie doen.

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 14:35
Op maandag 17 juni 2002 10:10 schreef ge-flopt het volgende:
SuSE kun je niet downloaden. Je kunt wel een live-eval cd downloaden, maar die draait volledig van cd. Wel kun je een ftp installatie doen.
FTP install van versie 8 is er nog niet.. Ik begin er steeds meer aan te twijfelen of het er überhaupt komt.. :{

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-03 16:10
nee die komt niet, vanaf suse 6.4 ofzo kan je het al niet meer downloaden.

Alleen de eerder genoemde Evaluation, maar aangezien er ook software in verwerkt is die niet open source zijn, kan het niet meer gedownload worden.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 14:22
je kan die iso's downloaden, maar niet legaal. en ik weet niet of jij zin heb om 7cd's te downen?
je kan misschien beter mandrake nemen die 2 tot 3 cd's groot is. gratis te downloaden op oa linuxiso.org

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Jah ze zijn er mee bezig, je moet nog effies (lees: waarschijnlijk maanden) w8en voordat ie uit komt :'(

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05 12:50

wzzrd

The guy with the Red Hat

Je kunt SuSE 8 NIET downen. Legaal dan. Als je had gezocht op welke engine dan ook, had je dat niet hoeven vragen.

SuSE kun je kopen bij elke willekeurige boekhandel en softwarezaak in Nederland en omstreken. Waarom zoek je niet eerst zelf?! Hierover wordt zó gruwelijk vaak ten onrechte een topic geopend in dit forum. :( :(

* wzzrd wordt er een beetje moe van.

Het spijt me dat ik niet erg aardig reageer, maar het is dan ook zo ontzettend vermoeiend om dit keer op keer voorbij te zien komen in fora.

Maar omdat ik de kwaadste niet ben, als ik mijn initial-rant-of-the-day gehad heb:

* Red Hat 7.3 Disc 1
* Red Hat 7.3 Disc 2
* Red Hat 7.3 Disc 3

* Mandrake 8.2 Disc 1
* Mandrake 8.2 Disc 2
* Mandrake 8.2 Disc 3

* Slackware 8 Disc 1
* Slackware 8 Disc 2

En ten slotte:
* SuSE 8.0 Live Eval (kun je dus niet op je HDD installen!)

Misschien heb je daar wat aan? :)

Verwijderd

Nog 1 linkje dan om het af te leren >:)

ftp://ftp.linux.tucows.com

• marcelk
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Voor de zoveelste keer : SuSE 8.0 FTP is te downloaden op
ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/8.0/

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
SuSE heeft geen ISO's voor i386 :)

Verwijderd

Tja, euh, gebruik de search eens van dit prachtige forum of ga op www.suse.org kijken.

wzzrd brengt het misschien niet op de meest aardige manier, maar hij heeft wel volkomen gelijk :)

Lees [topic=319439] eens a.u.b.

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.