Toon posts:

structuur MP3 CD voor discman?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een MP3 discman te kopen (waarschijnlijk de Sony DCJ01 of DCJ500) en voordat ik al allemaal MP3 CDs ga fikken vroeg ik me iets af;

Al mijn MP3 directories hebben naast de MP3 files ook de M3U playlist. Snapt een discman dat wel, of ziet 'ie de M3U ook nog eens als MP3 files en speelt 'ie alles twee keer af?

Verwijderd

Als je een juke box koopt van sony misschien wel ja iig zit er een programeerbare playlist in directory's zal hij ook wel kunnen lezen

als je de juke box neemt zit er een 20 gig harddisc in waar je je dingen op kunt zetten dat ter zaken

manier van branden:
ISO

Playlist lezen?
Nee want het is geen winamp

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ik denk dat de jukebox toch wel iets anders werkt. Hoe zit het precies met (bijv) die RioVolt/Freecom/Lenoxx/Waitec dingen?

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-06 21:22

Balachmar

The truth is out there

Ik heb zelf een Philips Expanium 101
Deze leest geen playlist files. Hij speelt ze zelf automatisch achter elkaar af, wel kun je een programma maken, maar dat kost al gauw erg veel tijd. Dus is het zaak om ze gewoon in een lekkere directory structuur te zetten, zodat je een mooie playlist hebt. De expanium leest de directories op volgorde van het alfabet. Ook als je erna in een tweede sessie er nog wat bij zet.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• VioLenT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-11-2018

VioLenT

Biertje?

de iRiver2 kan wel playlists lezen, kan ook gewone cd's hebben, zit een radio op en je kan er zelfs spelletjes mee spelen :9~

Mijn Specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet van de Sony dat 'ie elke directory in principe als een 'aparte CD' ziet (spreekt me wel aan). Maar goed, ik ga wel gewoon CDs fikken met de m3u playlist erbij en dan maar hopen als ik m'n DCJ500 strax koop dattie inderdaad gewoon de MP3 files leest :)

• woutertjez
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 15:39
Ik heb zelf de Grundig Mystixx (mp3 discman), ben er zeer tevreden mee. Geeft op de display weer welk nummer er draait (artiest, titel, album) en hij ziet verschillende directories als verschillende albums. Alleen heeft hij wel moeite met het inlezen van een mp3 cd als ie zelf niet stil ligt. Dan kan t allemaal wat langer duren, maar voor de rest: niks negatiefs te melden.

Maar jouw vraag mbt tot die playlists... Als je niet wilt dat die playlists op de cd komen dan brand je die toch gewoon niet mee :? Ik zie het probleem niet
Pagina: 1