Toon posts:

Nieuwsgroepen Hoe en waar ??

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige weken heb ikzelf een adsl maxx account bij cistron ,aangezien ik vroeger altijd veel in de nieuwsgroepen downloaden , en de nieuwsgroepen bij cistron niet veel voorstellen,vraag ik me af kan ik buiten cistron om lid worden om weer te downloaden uit nieuwsgroepen en zoja welke aanbieder raden jullie mij aan ,en wat gaat dat kosten per maand ???

wat ik dus wil is een goede nieuwsgroep account waarme ik met mijn cistron abbo in kan uploaden en downloaden.

}:O

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je kan een los account aanmaken bij xs4all en dan krijg je toegang tot newszilla.

Dat is 1 van de grootste newsservers ter wereld.

Dit kost als ik mij niet vergis 13euro per maand.

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 09:19

didio

didio.nl

Of je neemt easynews (www.easynews.com), ik betaal $10 per maand voor 6 gig.
Ik heb ook nog een account bij newsservice (www.news-service.com daar betaal ik ook $10 voor geen limit maar de posts zijn daar niet helemaal compleet, de missing posts haal ik dan bij easynews.

Newzilla van xs4all is heel goed maar heeft geen movies meer en geloof ook geen iso's meer.

weinig tot niks..

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op maandag 17 juni 2002 10:45 schreef didio het volgende:

Newzilla van xs4all is heel goed maar heeft geen movies meer en geloof ook geen iso's meer.
Moet je tegen m'n arme server zeggen
>:) >:)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp