nog nie egt tijd voor 
onzin
Move > fok onzin forum ?
onzin
Move > fok onzin forum ?
Daar kan jij niet in komenOp maandag 17 juni 2002 07:34 schreef SilentSniper het volgende:
Move OCE --> HK ?
Maakt voor mij geen drol uit ik zit toch te pc`enOp maandag 17 juni 2002 07:36 schreef Raptor20 het volgende:
Het word vandaag super super warm en ik moet werken... Why!!!
weet niet, ik zal geen antwoord kunnen geven op het feit dat het warm wordt. zal wel te maken hebben met de luchtstromenOp maandag 17 juni 2002 07:36 schreef Raptor20 het volgende:
Het word vandaag super super warm en ik moet werken... Why!!!
ik moet vandaag wachten op de postbode waarom1!!
Ik snap hem!
Een koe hoort bij een boer
Een koe hoort bij een boer
Verwijderd
Locker boy (or girl) Lock this wire 
Ik d8 nu krijgen we een boeren met worst plaatje waar je zo van gaat doen ->
<-
Ik d8 nu krijgen we een boeren met worst plaatje waar je zo van gaat doen ->
En jij ook nietOp maandag 17 juni 2002 07:34 schreef personage het volgende:
[..]
Daar kan jij niet in komen
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Geil jij op boerse worstOp maandag 17 juni 2002 07:47 schreef Henslfuk het volgende:
Locker boy (or girl) Lock this wire
Ik d8 nu krijgen we een boeren met worst plaatje waar je zo van gaat doen -><-
De modjes zijn nog niet echt wakker
What a fine day for Science! | Specs
Het lijkt erop dat alle modjes ook aan de boerenkool zijn! Proficiat met de tijdsduur dat 't topic nog open is in dit forum
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Jij hebt nu in nog geen 5 dagen tijd je 3e OW te pakken. Dit vind ik dermate kansloos dat ik je met mijn italiaanse puntschoen op de keien schop. Dag hoor, ga iemand anders maar irriteren met je loze gekwaak in outer space.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()