Boxenset met 2 geluidsbronnen

Pagina: 1
Acties:

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:38

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Ik heb een simpele, misschien wel domme (?) vraag. Ik wil een nieuwe boxenset gaan aanschaffen in combinatie met een nieuwe geluidskaart, voor het afspelen van DVD's en dergelijke. De boxen die ik op het oog heb, hebben geen decoder, maar dit heeft de kaart die ik wil al wel. Je sluit dus de boxen rechtstreeks op de 5 outputs van de Audigy aan.
Nu is mijn vraag, ik heb hier nog een stereo staan in mijn kamer, maar om nou die boxenset (die slechter is dan degene die ik op het oog heb voor mijn PC) ook te laten staan is me een beetje teveel van het goede. Ik wil dus mijn stereo ook op de boxenset aansluiten. Is dit mogelijk (er hoeft niet uit beide gelijktijdig geluid te komen, óf de PC óf de stereo is al genoeg voor mij) en zo ja, hoe zou ik dat moeten realiseren (met een switchbox, een kabelsplitter oid)?

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Domme vragen bestaan niet!

Die PC boxen hebben een eigen versterker (actieve speakers) neem ik aan? En je wilt de versterker van je stereo blijven gebruiken?

Lastig lijkt me? Tenzij de speakers ook een soort van high level input hebben, of je stereo versterker een line out.

Btw meestal is de stereo beter dan een PC setje :)

Misschien wat meer details (welke merken en zo).

Maar ik ga nu wel pitten :)

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:38

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
De boxen zijn actief ja. De stereo is een simpel setje van Aiwa, die ik dus toch op die boxen wil aansluiten. Hoe zou dit dan het beste kunnen?

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden