Entopic CMS-gids

Pagina: 1
Acties:

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Ik las hier over in Net Professional en heb net ff gekeken op de site, maar het is dus bijna 80 euro... vandaar dat ik voor ik het eventueel aanschaf benieuwd ben naar ervaringen van anderen...

ik wil het overigens niet hebben omdat ik een CMS wil kopen, maar meer omdat ik voorbeelden wil hebben van een goed CMS, omdat ik in mijn eigen cms (MusicView.nl) niet echt een goede structuur heb.

Voor de duidelijkheid: het is dus een soort gids die Content Mangement Systemen vergelijkt en bekijkt als ik het niet mis heb. http://www.entopic.com/gids/

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Als je van plan bent om je eigen CMS commersieel te gaan verhandelen is een investering van E80 niet zo heel veel. Als het echter alleen maar is om je eigen CMS voor die site te verbeteren, dan kun je beter kijken naar je eigen ervaringen. In die gids zul je waarschijnlijk alleen vinden waar je op moet letten, en niet hoe dat opgelost zou moeten worden. En dat 'waar je op moet letten' kun je voor 1 site ook makkelijk in de praktijk uitvinden lijkt mij.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'