[AV] Waarom moet mijn topic dicht? Beetje vaag :)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022
Ik had dus dit topic geopend!! Waarom moet deze dicht? Ik vraag alleen maar om wat tips om het vloeiend te laten verlopen!!!

Mag hij aub weer open?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

is de sluitmessage niet duidelijk dan :? :)

heb btw ff je topictitel verduidelijkt ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
we zijn er niet om voor jou beslissingen te nemen... Je kan zelf prima de voor en nadelen bedenken en denken wat er relaxter is.
Wel hoor, maar als ik het nou niet zelf kan bedenken? Ik vraag gewoon om wat tips!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 22:26 schreef MisteryMan het volgende:
Wel hoor, maar als ik het nou niet zelf kan bedenken? Ik vraag gewoon om wat tips!
Dan kan een beetje initiatief nemen geen kwaad, we zijn geen helpdesk die alles voorkauwen, alles draait om initiatief nemen hier ;)

Audio, Video & HiFi is in ieder geval niet het juiste forum voor een dergelijke vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Als je in de HK kon had het daar (IMO) prima gepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het niet zelf kunt bedenken....

nou ja volgens mij kan je dat wel want je noemt al twee opties op, 1 die je zo kunt uitvoeren en de ander kun je eventueel zo met de search oplossen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
Nou ok dan :) Maar dat initiatief heb ik al genomen...heb al een hele zooi plug-ins van winamp gedowned en getest. Werkt allemaal wel leuk, maar misschien had iemand al ervaring en kon hij me wat tips geven!

Mag ik dan een move aanvragen naar het goede plekje voor mijn topic?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat toch op de goede plek? in AV, onderaan bij de slotjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

Op zondag 16 juni 2002 22:28 schreef Lampie het volgende:
Als je in de HK kon had het daar (IMO) prima gepast :)
als iemand niet in HK kan! |:( wat moet je dan doen??? kvin het onterecht dat die topic dicht is en ik vind dat hij weer open moet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me eens met AAC. Als hij het neit zelf kan verzinnen waarom metteen ze topic dichtgooien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 20:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik vind dat je de search had moeten gebruiken. Ik dacht dat je _dat_ nog wel gedaan had en dat je dan kwam vragen of je nou gewoon moest gaan spelen of automatisch moest gaan mixen... Wat nou beter was. Dat was namelijk een beetje een "mjah, dat moet je toch echt zelf beslissen" topic geweest (net als iemand vraagt, moet ik nu die bruine of die zwarte speakers nemen :?).

Maar je vraag was dus welke programma's dat kunnen.. Dat kan je makkelijk vinden:

[search=mp3 automatisch mixen]

bijvoorbeeld:
[topic=369303/1/999]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 01:05 schreef AAC het volgende:

[..]

als iemand niet in HK kan! |:( wat moet je dan doen??? kvin het onterecht dat die topic dicht is en ik vind dat hij weer open moet :(
Daar ben ik het volkomen mee oneens, als een topic in de HK hoort moet hij daar geplaatst worden en nergens anders.

Ik denk persoonlijk dat dit meer een SG topic is. (AV is sowieso een forum in de hoofdgroep Harde Waren.) Maar zoals JvS ook al zegt gebruik liever eerst de search even.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
Op maandag 17 juni 2002 01:15 schreef JvS het volgende:
ik vind dat je de search had moeten gebruiken. Ik dacht dat je _dat_ nog wel gedaan had en dat je dan kwam vragen of je nou gewoon moest gaan spelen of automatisch moest gaan mixen... Wat nou beter was. Dat was namelijk een beetje een "mjah, dat moet je toch echt zelf beslissen" topic geweest (net als iemand vraagt, moet ik nu die bruine of die zwarte speakers nemen :?).

Maar je vraag was dus welke programma's dat kunnen.. Dat kan je makkelijk vinden:

[search=mp3 automatisch mixen]

bijvoorbeeld:
[topic=369303/1/999]
Nog maar een keer dan :P Ik heb gezocht in de search...heb op winamp.com gekeken...veel dingen uitgeprobeerd! Veel leuke/goede dingen gevonden, maar ik vraag gewoon om wat tips!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 20:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

en die staan toch in die andere topics over exact hetzelfde toch al? Wat is het verschil tussen die topics en die van jou, behalve dat jij de jouwe gestart hebt? :?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1