Toon posts:

Scanner op speaker zetten!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Ik heb een monitor over en deze wil er naast mijn andere monitor zetten en daardoor is er geen plek meer voor mijn scanner. Nu vraag ik me af of het verstandig is om deze scanner op mijn, tochwel vrij grote, speaker te zetten ivm magnetische velden enzo. ja/nee?

ps. laad mij gms ook altijd op terwijl die op een speaker ligt, erg?

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 14:35

Sebazztiaan

sebas!

Als er in de speaker geen afscherming zit, is het niet verstandig om deze dicht bij je monitor te houden. Je kan het vanzelf zien, pak je luidspreker, beweeg deze naar de monitor, vaag effect???? -> luidspreker niet afgeschermd, dus weg houden bij je monitor.. Geen vaag beeld, kan geen kwaad.

Oh ja, ke telefoon laden in de buurt van de speaker is al helemaal geen probleem!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

een scanner werkt volgens mij niet met magnetische velden, dus zou het geen probleem moeten vormen.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:03

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Misschien moet je het niet doen, maar toch...

Ik geloof niet dat er echt iets kapot kan gaan door em erop te zetten...

Ik zou zeggen probeer het gewoon, scan ff wat in, als het allemaal normaal lijkt te werken dan is het toch goed?

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

Topicstarter
ik doe het gewoon en dan zie ik wel, tis toch maar een HP 2200C :) , fijn dingetje trouwens

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:15
Heb m'n scanner ook op de (shielded)speaker/box staan, geen problemen. Evt. wel anti-glij voetjes gebruiken anders vind je na een potje techno je scanner naast de box.

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 22:15 schreef Knox het volgende:
Hi,
Ik heb een monitor over en deze wil er naast mijn andere monitor zetten en daardoor is er geen plek meer voor mijn scanner. Nu vraag ik me af of het verstandig is om deze scanner op mijn, tochwel vrij grote, speaker te zetten ivm magnetische velden enzo. ja/nee?

ps. laad mij gms ook altijd op terwijl die op een speaker ligt, erg?
kan gerust daar lijd ie niks van

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 22:33 schreef Sebazztiaan het volgende:
Oh ja, ke telefoon laden in de buurt van de speaker is al helemaal geen probleem!
Ik erger me wel altijd groen en geel aan die herrie die een mobieltje veroorzaakt :( Ik heb 1 of 2 telefoons naast me computer zitten en zeker 1x in de 5 minuten zoekt ie wel netwerk of wat dan ook.

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Zal wel goed gaan denk ik

你还记得吗 记忆的炎夏

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:16
Ik denk dat er geen problemen zijn. Er zit amper electronica in een scanner. Motortje, mechanisch gedeelte,lamp en klein printplaatje.

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 11:30 schreef Mad_Manic het volgende:
Ik denk dat er geen problemen zijn. Er zit amper electronica in een scanner. Motortje, mechanisch gedeelte,lamp en klein printplaatje.
Toch zou ik een beetje oppassen met een scanner op een speaker.
Niet vanwege magnetische invloeden, maar meer vanwege de trillingen van de speaker.
Uiteraard is dat afhankelijk van het volume/de muziekkeuze, maar ik zou me kunnen voorstellen dat het voor de mechanische onderdelen van een scanner het wel eens een "minder prettige ervaring" zou kunnen zijn.
Pagina: 1