20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Hmm, ik vind het leuk dat ie zo klein is, maar het design is uitermate lelijk.
Ik zou niet graag met zo'n ding als mp3-speler rondlopen want ik zou me er voor schamen. Just my 2 cents. Lijkt net keramiek wat er op zit.
Verwijderd
Wow wat ongelofelijk, erg gaaf ding, als ze elk jaar zoveel kleiner worden blijft er straks nik meer van over.
Verwijderd
Hijs iig stukken kleinerOp zondag 16 juni 2002 23:15 schreef bbrother het volgende:
zeker beter dan die riovolt sp90 die ik nu heb
Met zo'n dingetje hoeft niemand ooit te zien dat je hem bij je draagt is het wel?
Hij is verder wel VET
Mijn netwerkje
Bestel nu! Uw speler wordt dan begin juni geleverd en ontvang gratis 12 verschillende skins t.w.v 30 euro!

genoeg leuke frontjes dus

genoeg leuke frontjes dus
Alleen valt niet af te lezen welke track speeld 
edit:
Toch wel, maar hetgeen in de specs staat zie ik niet lukken:
LCD Weergave tot 100 nummers, volume weergave en batterij weergave
100 nummers op een klein display
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
ik denk dat ze bedoelen het nummertje 1.2.3.4 enz.. t/m 100Op dinsdag 18 juni 2002 09:16 schreef its_me het volgende:
Alleen valt niet af te lezen welke track speeld
edit:
Da's dat spul dat die nieuwe compressie gebruikt, dat tot 70% kleiner is dan mp3. Stond op de Frontpage verleden week of zo.
Stond vande week in de krant dat Philips in het najaar een serie mp3 spelers uit gaat brengen in samenwerking met Nike.
Ben niet per se fan van Philips of van Nike, maar de combinatie techniek/sport-design zou misschien wel aardig kunnen zijn.
Ben niet per se fan van Philips of van Nike, maar de combinatie techniek/sport-design zou misschien wel aardig kunnen zijn.
Verwijderd
Heel vet....
Komt er een draadje uit je portomonee

[Q] "wat is dat nou weer ?"
[A] "dat is mijn creditcard... uh mp3 speler bedoel ik"
Komt er een draadje uit je portomonee
[Q] "wat is dat nou weer ?"
[A] "dat is mijn creditcard... uh mp3 speler bedoel ik"
WOW, die moet ik hebben 
extreem vet dinggetje, zodra ik bevestiging heb dat er goede kwaliteit muziek uit komt, is ie van mij
vooral zware bass ben ik huiverig voor dat t versterkertje niet gaat halen, zoals zoveel van deze apparaatjes
helaas.
ik wacht nog ff op een review
extreem vet dinggetje, zodra ik bevestiging heb dat er goede kwaliteit muziek uit komt, is ie van mij
vooral zware bass ben ik huiverig voor dat t versterkertje niet gaat halen, zoals zoveel van deze apparaatjes
helaas.
ik wacht nog ff op een review
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
hij ziet er zeker wel koel uit
Pagina: 1