Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
"Backups" van spelletjes draaien...Op zondag 16 juni 2002 22:09 schreef PASware het volgende:
Ehhh en wat kun je nu extra met je ps2?
Play all your PS2 and PSX Backups.
The PS2 ModChip is the WorldŽs Best and Most Reliable PS2 ModChip. The chip comes complete with wires, and solder. Instructions & installation diagrams can be found online. All chips are shipped in anti-static packaging for maximum protection. Game Shark 2 (US Version) or Action Replay 2 (PAL Version) is needed to play PS2 Backups. PSX backups play without any need for either of these. The PS2 ModChip is compatible with every PS2 model except V7 (SCPH 9300x).
Verwijderd
Dan heb je nog geen V3 bitch opengehad...dat zijn pas krengen!
De V5 is een eitje vergeleken met z'n voorgangers.
Hoe nieuwer ze zijn,hoe makkelijker te modden...
ben er van overtuigd dat Sony het erom heeft gedaan.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Dat is pas een klerewerk...
can you read my mind?
Verwijderd
Maar ziet er trouwens wel gaaf uit al die draadjes hehe
Verwijderd
nope hoor, da's al1 maar softwareOp zondag 16 juni 2002 22:20 schreef cruncher het volgende:
Dan heb je nog niet gezien hoe een xbox gemod wordt!
Dat is pas een klerewerk...
Verwijderd
Hoe kom je dan aan een back-up?Op zondag 16 juni 2002 22:16 schreef Sinclair het volgende:
PS2 ModChip
Play all your PS2 and PSX Backups.
The PS2 ModChip is the WorldŽs Best and Most Reliable PS2 ModChip. The chip comes complete with wires, and solder. Instructions & installation diagrams can be found online. All chips are shipped in anti-static packaging for maximum protection. Game Shark 2 (US Version) or Action Replay 2 (PAL Version) is needed to play PS2 Backups. PSX backups play without any need for either of these. The PS2 ModChip is compatible with every PS2 model except V7 (SCPH 9300x).
Wordt hiermee bedoelt dat je gebrande PS2/PSX games kan spelen in je PS2?
Verwijderd
Klopt maar daar kan je niet zomaar alles mee spelen...PAL spellen wel,NTSC moest je voor swappen en spellen van EA opstarten was heel lastig met dat ding.Op zondag 16 juni 2002 22:20 schreef Sinclair het volgende:
Yep, een V4. Ik zag net dat ze ook USB plugjes als mod hebben, zou 10x simpeler geweest zijn.....
Maar ze moesten eerst nog eens gepatcht worden ook.
En dan was het Plug and Pray.
Nee de verlossende chip die jij hebt ingebakken is wel de beste
OC / CM - Begint eer ge Bezint
duhh...Op zondag 16 juni 2002 22:32 schreef Emphelator het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan een back-up?
Wordt hiermee bedoelt dat je gebrande PS2/PSX games kan spelen in je PS2?
Maar je moet natuurlijk wel het orgineel bezitten
Men zegt dat het modden van een xbox eitje is omdat je allemaal op presoldered paths moet solderen
Moet kunnenOp maandag 17 juni 2002 00:26 schreef B0MBACI het volgende:
OKe wil je mijn XBox ook modden heb de chip en een xbox en diagrams en 30 euro
Men zegt dat het modden van een xbox eitje is omdat je allemaal op presoldered paths moet solderen
toen ik vroeg over dat xbox modje werdt ik gelijk er afgegooid. maar sinclair ik heb het ook liggen voor de xbox dus als je wilt
Laat nog wel ff weten of hij het doet
Ik vind het er indrukwekkend uitzien..... Ik wil het misschien ook wel zelf gaan doen, maar ziet er best moeilijk uit.....
Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!
Trouwens, is dat de messiah lite of full?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Heb nu 8 V3's achter de rug en ik vinnem even makkelijk als de v4, v5 en de v5.1Op maandag 17 juni 2002 13:35 schreef tijgertje het volgende:
gelukkig voor jou dat het geen versie 3 was anders was je gaan janken hoor
Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80
Verwijderd
Koop je een nieuwe, die chip is zowat al duurder dan de ps2 zelf.Op maandag 17 juni 2002 14:27 schreef tWeediE het volgende:
m2. moet het niet hebben dat z'n duur ding het dadelijk ineens niet meer doet. hij werkt nu goed en dat wil zo houden
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

dit is dus een V3.. enige dat wat aandacht vergt is die controllerchip (dunne blauwe en gele draadjes)
Btw, topicstarter.. heb je em al uitgeprobeerd of laat je dat over aan die maat van je..
alleen jammergnoeg dat je dan nog steeds een swapchip hebt die bagger is en niet met EA backups werkt.Op zondag 16 juni 2002 22:20 schreef Sinclair het volgende:
Yep, een V4. Ik zag net dat ze ook USB plugjes als mod hebben, zou 10x simpeler geweest zijn.....
en et ook maar op bepaalde versies doet...
NEO4 en latere chips zijn ook bagger.. hoeveel verhalen ik niet heb gehoord dat zodra die dingen in je PS zitten je ps et niet meer doet.. en alsit e et doet dan moet je alsnog swappen met sommige spellen.
plus je moet nog es 44 draden solderen. nee, die messiah is en blijft de king of the chips.
[This space is for rent]
Kijk dit is een nette mod.Op maandag 17 juni 2002 15:01 schreef KNETTER2000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dit is dus een V3.. enige dat wat aandacht vergt is die controllerchip (dunne blauwe en gele draadjes)
Btw, topicstarter.. heb je em al uitgeprobeerd of laat je dat over aan die maat van je..
Heb je ook pix van andere mods?
moet je ff je ps langsgooienOp maandag 17 juni 2002 15:35 schreef MeNTaL_TO het volgende:
[..]
Kijk dit is een nette mod.
Heb je ook pix van andere mods?
ken ik pics maken
en de meesten die ik heb gedaan zijn V3 dus dan blijven et dezelfde pics.
Als het werkt hou ik er een leuke GSM aan over
Eehm, ben je hier uitgeschotenOp maandag 17 juni 2002 15:01 schreef KNETTER2000 het volgende:
op de foto lijkt het wel makkelijk maar damn, die dingen zijn echt klein...
Alleen PS2 backups doen het niet
Nou ja, nog effe alles na-checken.
En wat het solderen betreft, een goede bout en flux is het halve werk !
wat betekend dit?Op zondag 16 juni 2002 22:16 schreef Sinclair het volgende:
Game Shark 2 (US Version) or Action Replay 2 (PAL Version) is needed to play PS2 Backups.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Dat je na het modden de PS2 games moet booten met een Gameshark of Action Replay boot-cdOp dinsdag 18 juni 2002 13:23 schreef Skinkie het volgende:
[..]
wat betekend dit?
Verwijderd
Ik heb de mijnes LATEN modden voor 65 Euro..Op maandag 17 juni 2002 11:54 schreef CybErik het volgende:
Wel leukik durf mijn PS2 niet te modden... ik geef liever 65 euro aan spellen uit
Met de Messiah chip? Want dan heb je een wel heel erg goede deal gedaan. Modchip zelf is meestal al duurder.Op dinsdag 18 juni 2002 14:09 schreef -MoRDoR- het volgende:
[..]
Ik heb de mijnes LATEN modden voor 65 Euro..
flux is een soort S39 maar dan voor electronica !Op dinsdag 18 juni 2002 14:04 schreef DeaT het volgende:
was een flux dan?
Een soldeer vloeimiddel.
Verwijderd
Edit: wat hierboven staat is fout...hier zijn de juiste handelingen voor de V4:
To play PS2 games, simply insert the game and press reset to play (all formats).
To play PSX backups, imports & HK silvers, power-on the console, then press the reset button twice quickly (double press) this will then reset the console to play back these titles.
If your DVD driver version is 2.10 or higher (this can be checked by viewing the version information at the browser screen), to play DVD films, press the reset button twice (double press) after power-on to set the console to play back DVD titles.
waar heb je het gekocht ?? site
1 keer volgens mij.Op dinsdag 18 juni 2002 17:41 schreef I.M.Weasel het volgende:
Dude,die collega weet toch wel dat je PS2 spellen en DVD kopies met 2x op de resetknop te drukken he?
2 keer bij psx spellen en dvd films.
hey waar heb jij de ombouw schema gevonden? want ik heb de ombouw schema van www.china-messiah.com, en de soldeerpunten komen niet over een met elkaar....Op maandag 17 juni 2002 15:01 schreef KNETTER2000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
was van plan om morgen te gaan ombouwen, maar ik wacht toch nog ff omdat ik misschien de verkeerde ombouw schema's voor me neus heb!?
SchemaŽs: www.modchip.com
ik ben daar niet uitgeschoten.. dit is het effect van de pootjes willen vertinnen en de hars damp die van de soldeer met harskern af komt. uischieten betekent op deze pootjes directe kortsltuigin.. en je chip kan et wel hebben hoor beetje warmte.. je vergeet dat bij SMD solderen in de fabriek de gehele print door een oven gaat die ook aardig aan de warme kant is om al die soldeer te laten smelten..Op dinsdag 18 juni 2002 11:10 schreef Just_Johnny het volgende:
[..]
Eehm, ben je hier uitgeschotenLijkt me niet dat dat echt goed is voor die chip, of ik moet het niet helemaal begrijpen.
heb tijdens mijn stasge SMD zitten solderen dus ik ken et wel
voor kortsluitingen aan die pootjes is een erg goed desoldeerlint onmisbaar
ik heb ze ook gewoon van china messiah. maar leg es wat meer uit, welke punten kloppen niet.. kan ik misschien wat duidelijker maken danOp woensdag 19 juni 2002 00:13 schreef miniK0bo het volgende:
[..]
hey waar heb jij de ombouw schema gevonden? want ik heb de ombouw schema van www.china-messiah.com, en de soldeerpunten komen niet over een met elkaar....
was van plan om morgen te gaan ombouwen, maar ik wacht toch nog ff omdat ik misschien de verkeerde ombouw schema's voor me neus heb!?
ik doe et gewoon met een normale soldeerbout met een heel erge dunne punt, goed soldeertin met harskern.. en er is een bepaalde techniek voor om et goed te doen, die ik eigenlijk zelf heb uitgevonden maar die kut is uit te leggen.. en natuurlijk met een desoldeerlint bij de hand voor eventuelel kortsluitingen.Op dinsdag 18 juni 2002 11:48 schreef DeaT het volgende:
heheh, hoe soldeer je dat eigenlijk vast op die verrekte kleine pinnetjes???
op de foto lijkt het wel makkelijk maar damn, die dingen zijn echt klein...
je kan echt beter het dunnen soldeertin met harskern nemen ipv s39.. de hars doet etzelfde als de s39 alleen zit et nu in je soldeer..Op dinsdag 18 juni 2002 16:48 schreef Sinclair het volgende:
[..]
flux is een soort S39 maar dan voor electronica !
Een soldeer vloeimiddel.
heb ooit een rol meegenomen van me stageplek.. gebruik ik nu nog en het end is nog niet in zicht
kan ookOp vrijdag 21 juni 2002 11:00 schreef S1W het volgende:
Ik heb m'n V3 ook gewoon zelf gedaan... wel een klere werk die DVD controller chip. Wat voor techniek? Ik heb gewoon een cupje van een theelichtje gebruikt om de pootjes af te schermen
alleen had ik geen theelichtjes en ik kan nu een V3 modden in iets meer dan 2 uur dankzij mijn "techniek"
het is me gelukt om de v3 om te bouwenOp vrijdag 21 juni 2002 10:55 schreef KNETTER2000 het volgende:
[..]
ik heb ze ook gewoon van china messiah. maar leg es wat meer uit, welke punten kloppen niet.. kan ik misschien wat duidelijker maken dan
4.5 uur over gedaan
ik heb de schema's van china-messiah.com gewoon gebruikt en het werkt perfect!
http://crapforum.mine.nu/pics/albums/knetter2000/2002_06_17_14_39_47.jpg
hier zie ik 4 draadjes gesoldeerd aan de grootste chip op dat plaatje, maar daar heb ik helemaal niet aan hoeven te solderen man, daarom begon ik twijfels te krijgen aan de schema's die ik gebruikte...
dat heb ik wel gedaan. ik wilde geen risicos lopen met eventuelel kortsluiting op de dvd controller dus heb ik naar andere punten gezocht.. deze grote chip zit direct aan de andere kant van de dvdcontroller.. de punten bdfh zitten daaraan vast. maar ok ik snap de verwarringOp vrijdag 21 juni 2002 11:02 schreef miniK0bo het volgende:
[..]
het is me gelukt om de v3 om te bouwen
4.5 uur over gedaan
ik heb de schema's van china-messiah.com gewoon gebruikt en het werkt perfect!
http://crapforum.mine.nu/pics/albums/knetter2000/2002_06_17_14_39_47.jpg
hier zie ik 4 draadjes gesoldeerd aan de grootste chip op dat plaatje, maar daar heb ik helemaal niet aan hoeven te solderen man, daarom begon ik twijfels te krijgen aan de schema's die ik gebruikte...
ja serieus ja..Op vrijdag 21 juni 2002 12:55 schreef miniK0bo het volgende:
serieus? ik dacht dat de contact punten bdfh samen met de andere allemaal dood liepen... hmm voor niets 8 k*t draadjes naast elkaar zitten te solderen! hier had ik 2 uur overgedaan trouwens
nu kan je om en om solderen waardoor je kans op kortsluiting veel kleiner is.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Verwijderd
Misschien komt dat omdat dit topic bijna 3/4 jaar oud is?
edit:
Hey Sir_Killalot denkt precies hetzelfde
Heb de
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 08:22 ]
en daarom kick je een topic van meer dan 6 maanden geleden ?
Verwijderd
Wel irritant zo'n kick trouwens (van hem dusSir_Killalot schreef op 12 februari 2003 @ 08:21:
[...]
en daarom kick je een topic van meer dan 6 maanden geleden ?
Zit ik me te ergeren waarom die pic het niet doet, kom je bij de laatste post erachter waarom
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Dit topic is gesloten.
![]()