Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...
Zozo, wat voorn merk cd'tjes? en hoe groot waren die laatste 3 mp3tjes? owjah, en wat voorn brander heb je?
Merk = Philips (staat er al hèOp zondag 16 juni 2002 22:03 schreef Novah het volgende:
Zozo, wat voorn merk cd'tjes? en hoe groot waren die laatste 3 mp3tjes? owjah, en wat voorn brander heb je?
Die laatste 3 MP3tjes waren bij elkaar 8MB en ik heb een LiteOn LTR-24102B
Op zondag 16 juni 2002 22:03 schreef Novah het volgende:
Zozo, wat voorn merk cd'tjes?
Volgens mij kan je zelfs 750MB op een 74 min kwijt als je met speciale programma's je mp3's als videoCD brand.
Op je afbeelding staat trouwens 709MB.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
waarom post je dit 4x er is een edit knop
[edit] 5x nu al, na 3334 post nog steeds niet de edit knop gevonden
[edit] 5x nu al, na 3334 post nog steeds niet de edit knop gevonden
1x posten is voldoende hoorOp zondag 16 juni 2002 22:07 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Volgens mij kan je zelfs 750MB op een 74 min kwijt als je met speciale programma's je mp3's als videoCD brand.
Op je afbeelding staat trouwens 709MB.
Maar dit was gewoon Modus 1 hoor.
Er staat 709MB ja maar zoals ik al zei; de laatste 3 MP3tjes (met de groote van 8MB bijelkaar) doen het niet.
Hoeveel er op een CDR kan is afhankelijk van hoever het sppor dat de brander moet volgen gaat. Als dat op is, dan val de laser van de plaat en is het gedaan. Geen software die dat kan aanpassen (maar niet alle software laat toe tot het einde te gaan). Op de oude 74min Philips Silvers van Taiyo Yuden kon makkelijk 76min30sec muziek (wav), dan stond er nog net genoeg LeadOut op.
Je brander en de brandsoftware moeten het wel toelaten.
Je brander en de brandsoftware moeten het wel toelaten.
Pagina: 1