"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Wat een hierarchie ! 
Maargoed, ik had het kunnen weten, misschien beter de comments van elk forum terug aanzetten
Maargoed, ik had het kunnen weten, misschien beter de comments van elk forum terug aanzetten
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Ik kreeg 'm zostraks ook 1 keer, daarna nog 50 keer op F5 geramt, maar hij kwam niet meer voorbij. Ik vond het ook nogal raar, zo'n grote banner in een klein vakje
Mwoah, heeft weinig met hiërarchie te maken vind in hoor, de moderators hebben gewoon niets te maken met de acquisitie van het forumOp zondag 16 juni 2002 22:34 schreef G8KeePeR het volgende:
Wees gewoon blij dat het vakje niet ook zo groot wordt
? Komt die bigad op het forum voorbij?
Vaag
Sowieso vaag dat het plaatje op onze eigen adserver staat: dit is een Webads-banner, die dus niet bij ons staat.
Vaag
Sowieso vaag dat het plaatje op onze eigen adserver staat: dit is een Webads-banner, die dus niet bij ons staat.
Kijk, dat bewijst maar weer eens hoe erg users kunnen zeiken: Die banner staat er al 3 maanden ofzo. Als dit de eerste keer is dat je em voorbij ziet komen, heb je verschrikkelijk veel geluk, maar is het ABSOLUUT overbodig om dus te gaan zeuren
Je krijgt die ad dus 1 keer in de 3 maanden... Vet erg 
Neuh, ff serieus. Die ad staat er dus al 3 maanden ofzo en soms komt hij voorbij. Ik zit er niet zo mee.
Als 't moet moet 't
Dan kan je het 1000 topic hierover openen, maar hij gaat toch niet weg. 
Ik zal voortaan beter lezen
Vaagheid!!
Neuh, ff serieus. Die ad staat er dus al 3 maanden ofzo en soms komt hij voorbij. Ik zit er niet zo mee.
Ik zal voortaan beter lezen
Vaagheid!!
Wat de meuk is een Webads-banner banner?Op maandag schreef Daniel :
? Komt die bigad op het forum voorbij?
Vaag
http://hawvie.deviantart.com/
Er zijn banners die door ons eigen admanagement-systeem geserveerd worden (bijv. alle shop.tweakers.net banners) en banners die door Webads geplaatst worden.Op maandag 17 juni 2002 09:11 schreef HawVer het volgende:
[..]
Wat de meuk is een Webads-banner banner?![]()
In dat laatste geval lopen de banners wel via ons admanagement-systeem maar de banner wordt opgevraagd bij Webads. Wij doen niet meer dan een redirect.
In dit geval staat een banner die normaliter door Webads geserveerd wordt in ons admanagement-systeem. En dat is dus weird
dit is toch eigenlijk een flash banner ?Op zondag 16 juni 2002 21:48 schreef G8KeePeR het volgende:
deze stond daarjuist bovenaan te pronken :
http://adserver.tweakers.net/banners/intel.gif
natuurlijk stond er maar een klein stukje van in beeld
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Hmm nou had ik hem ook. Net te laat om een screenie te maken (uhm ja, ik klik altijd wat snel
) maar het zag er apart uit.
Er was een probleempje met de adserver dat was ontstaan na een upgrade van de software.
Pagina: 1