wazig beeld voodoo3

Pagina: 1
Acties:

• -Turbotetter-
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01 20:20
ik heb hier een voodoo 3 en als ik een spel wil gaan spelen, en ik neem bijv. Max Payne. Dan zitte er van die strip verhaaltjes tussendoor, maar dit is onleesbaar. vet wazig. ook met Mohaa met zijn de brieven ook onleesbaar.

weet iemand heel toevallig iets op? ik draai win98 se met laatste oficieele driver van 3dfx.

(nu zijn er vast mensen die voodoo :r vinden..... nou jammmer dan)

ow ja.... heb de search ook al doorgespit maar weinig over gevonde

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ja die V3 is gewoonweg niet te scherp met sommige details...

en nee, die Voodoo 3 is geweldig...heb er nog eentje liggen alleen er zit geen pc omheen :)

iig denk ik dat het niet aan de drivers ligt maar aan de ietwat verouderde architectuur vd Voodoo 3

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 15:12
Heb hier ook nog een Voodoo 3 2000 pci in mn pc zitten naast mn Geforce 3ti200. Ik heb hetzelfde probleem met deze kaart als wat jij nu beschrijft, dus ik denk dat het idd aan de kaart zelf ligt. Het is opzich een prima kaart, UT draait vrij aardig, maar bij Max Payne en sommige andere spellen is het inderdaad vrij onduidelijk.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:53
ligt echt aan de kaart, ik heb ook ff een maandje met een v3 gedraaid en het beeld was gewoon wazig op 1280x1024 waardoor mijn schermpje op een lagere resolutie moest wat ook lelijk was :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 21:31 schreef -Turbotetter- het volgende:
ik heb hier een voodoo 3 en als ik een spel wil gaan spelen, en ik neem bijv. Max Payne. Dan zitte er van die strip verhaaltjes tussendoor, maar dit is onleesbaar. vet wazig. ook met Mohaa met zijn de brieven ook onleesbaar.

weet iemand heel toevallig iets op? ik draai win98 se met laatste oficieele driver van 3dfx.

ow ja.... heb de search ook al doorgespit maar weinig over gevonde
Ik had echt precies hetzelfde. Eigenlijk werkte alles bij mij lekker, UT goed, Max Payne goed genoeg alleen die stripjes tussendoor.... En ik snap er niets van, die letters zijn echt wel groot en niets helpt.

• SouLmaN
  • Laatst online: 20:04
Volgens mij had dat ermee te maken dan de V3 alleen 16bit textures aankan, en dat die 32bit textures die tegenwoordig veel gebruikt worden zo vaag laat zien. Dit had ik ook met Ghost Recon. Maar dit weet ik niet zeker ! Ook heeft de voodoo3 geen echte directx 8 ondersteuning, en veel spellen hebben dat nu wel nodig.

Verwijderd

uhm beter zelf is dat 16bit ook nog is nep is nix aan de hand ligt gewoon aan de kaart :)

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

16-bit heeft hier weinig mee te maken. Eerder de resolutie van de textures. De Geforces kunnen 2048x2048 aan als ik het me herinner en de Voodoo 3 maar 256x256. Daar zit je probleem.

• SouLmaN
  • Laatst online: 20:04
Op zondag 16 juni 2002 23:24 schreef Sharkbyte het volgende:
16-bit heeft hier weinig mee te maken. Eerder de resolutie van de textures. De Geforces kunnen 2048x2048 aan als ik het me herinner en de Voodoo 3 maar 256x256. Daar zit je probleem.
Ja dat was hem ! Had iets met textures te maken, maar wat precies wist ik niet meer :)

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ehmmmm turbo was je v3 niet kapot ;)
Deed niks meer enzo ... of heb ik et fout verstaan :P

Turn it off and on again.

Verwijderd

Tualatin mod + Voodoo Banshee rulez, 70+fps in Counter-Strike 1.5

Banshee is mijn eerste zelfgekochte grafische kaart, superstabiel en met alles compartibel. Ultra-stevig, ik heb mijn een schroevedraaier geprobeert om de koelvin eraf te halen en ik wring te sterk, ik hoorde de chip kraken, maar dan Banshee werkt nog steeds goed.
Pagina: 1