Toon posts:

plasma lawaai

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Wie weet of het normaal is dat mijn zaterdag gekochte plasma tv nogal wat lawaai maakt door zijn koelers,was een demo dus voor een koopje gekocht maar anders gaat hij terug.

alvast bedankt
conny

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 21:23 schreef conke het volgende:
Hallo
Wie weet of het normaal is dat mijn zaterdag gekochte plasma tv nogal wat lawaai maakt door zijn koelers,was een demo dus voor een koopje gekocht maar anders gaat hij terug.

alvast bedankt
conny
Ja dat is normaal.
Ik heb net mijn 3 jaar oude pioneer de deur uit getrapt en een nieuwe gekocht zonder actieve koeling

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als het een demo was dan heb je hem zeker werkend gezien. Waarom heb je het dan gekocht???

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 21:23 schreef conke het volgende:
Hallo

alvast bedankt
conny
Erg toevallig dat Adam Curry (?) het daar ook over had bij het programma Trendies op RTL4? En 'een plasma tv' zegt vrij weinig vind je niet? Specs dus plz!

Verwijderd

Maar is het zo dat als je bv gewoon op normaal geluids-niveau het Journaal kijkt, de ventilatie het Journaal overstemt?

Ik weet dat Plasma schermen actieve koeling hebben, maar net als fan's voor Processor-koeling heb je verschillende soorten kwaliteits-fan's, of ze moeten schoongemaakt worden
van het stof dat ze circuleren.........

Verwijderd

Topicstarter
het is een Fujitsu siemens kast,maar op de achterkant staat conrac x-sight,en ja het komt boven normaal tv geluid uit

gr conny

Verwijderd

Conny, lees dit even :)

[topic=309815]

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-03 10:34
Als het boven normaal tv geluid uitkomt, dan mag je aannemen dat er iets niet goed is. Tenslotte moet je wel gewoon tv kunnen kijken op je plasmaschermpje :+
Als je garantie hebt, gewoon terugbrengen en laten reparen. En als je geen garantie hebt, zelf openschroeven en kijken of je de boel kunt repareren.
Pagina: 1