Op maandag 17 juni 2002 16:42 schreef IceStorm het volgende:
Kunnen we het even af zonder trolls en flames @ Valve? Vergeet niet dat CS gratis is/dat HL geen kloot kost en dat het een dijk van een spel is. Dank u.
go icestorm, inderdaad iedereen loopt maar te zeiken op dat spel en op valve, als je het geen kloot meer aan vind stop dan gewoon met spelen en stop met zeuren.. Dat verziekt het spel alleen maar nog meer. Het is zwaar irritant als iedereen voor lamer en cheater wordt uitgemaakt terwijl je gewoon ff wil fraggen. Ik kom praktisch nooit een cheater tegen.. Maar volgens mij zijn de meeste gewoon hersenschimmen.
Iedereen denkt dat er zoooveel cheaters zijn, zoveel meer dan een tijd geleden. Dat is volgens mij dus niet zo, maar omdat iedereen het er constant over heeft gaan ze gewoon sneller denken dat iemand een cheater is. Als gasten van rG bijvoorbeeld onder een andere naam spelen dan 0wnen ze je ook en het zijn echt geen cheaters, maar reken maar dat ze er vaak genoeg voor uit worden gemaakt.
Dus nogmaals als het je niet bevalt stop dan! Het is imho 1 van de beste online spellen ever en ik blijf lekker spelen. En tja een spel hoort toch ooit dood te gaan? Is misschien maar beter ook, dan kunnen meer mensen condition zero gaan spelen, die dus wel een nieuwe engine heeft!
En in UT of quake 3 arena cheaten ook zat mensen, je hebt alleen minder snel in de gaten, omdat alles zo snel gaat. Je hebt genoeg aim cheats en wallhacks voor dat spel, ik heb ze vaak zat gezien. Maar met de snelheid van dat spel heb je echt niet in de gaten of iemand een wallhack heeft ofzo...
Maar goed dit is maar mijn mening..