Okee, eerst maar even zeggen : Ik heb gezocht, maar ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer. Het 'grote welke videokaart moet ik kopen' is dichtgegooid door offtopic gepost, dus daar kan ik de vraag ook niet stellen.
Als ik zoek naar 'beste tv-out kaart' krijg ik 1 pagina met vrijwel allemaal postings uit 2000/2001, en als ik zoek op 'tv-out kaart' krijg ik 66 pagina's (die ik niet op datum kan sorteren)
Omdat er (denk ik) wel veel is veranderd op het gebied van 'de beste' tv-out, denk ik dat het wel handig is om het er eens even over te hebben. (En daarbij, ik wil het gewoon weten
)
Nu mijn vraag :
Ik zoek voor een 'oude' computer (p3 500) een pci videokaart die eigenlijk alleen tv-out hoeft te geven. Welke kaart zou ik het beste kunnen nemen ? (el cheapo
) Ik heb er nu een voodoo 3 2000 in zitten die het nooit heeft gedaan. Of dat aan mij of de drivers ligt weet ik niet, maar mocht ik het werkend krijgen (na vier jaar
) hoe zou die kwaliteit zich dan verhouden tot bijvoorbeeld een moderne kaart?
Als ik zoek naar 'beste tv-out kaart' krijg ik 1 pagina met vrijwel allemaal postings uit 2000/2001, en als ik zoek op 'tv-out kaart' krijg ik 66 pagina's (die ik niet op datum kan sorteren)
Omdat er (denk ik) wel veel is veranderd op het gebied van 'de beste' tv-out, denk ik dat het wel handig is om het er eens even over te hebben. (En daarbij, ik wil het gewoon weten
Nu mijn vraag :
Ik zoek voor een 'oude' computer (p3 500) een pci videokaart die eigenlijk alleen tv-out hoeft te geven. Welke kaart zou ik het beste kunnen nemen ? (el cheapo
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke