[tv-out] Welke kaart heeft een goede tv-out?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Topicstarter
Okee, eerst maar even zeggen : Ik heb gezocht, maar ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer. Het 'grote welke videokaart moet ik kopen' is dichtgegooid door offtopic gepost, dus daar kan ik de vraag ook niet stellen.

Als ik zoek naar 'beste tv-out kaart' krijg ik 1 pagina met vrijwel allemaal postings uit 2000/2001, en als ik zoek op 'tv-out kaart' krijg ik 66 pagina's (die ik niet op datum kan sorteren)

Omdat er (denk ik) wel veel is veranderd op het gebied van 'de beste' tv-out, denk ik dat het wel handig is om het er eens even over te hebben. (En daarbij, ik wil het gewoon weten >:))

Nu mijn vraag :

Ik zoek voor een 'oude' computer (p3 500) een pci videokaart die eigenlijk alleen tv-out hoeft te geven. Welke kaart zou ik het beste kunnen nemen ? (el cheapo :)) Ik heb er nu een voodoo 3 2000 in zitten die het nooit heeft gedaan. Of dat aan mij of de drivers ligt weet ik niet, maar mocht ik het werkend krijgen (na vier jaar }:O) hoe zou die kwaliteit zich dan verhouden tot bijvoorbeeld een moderne kaart?

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[topic=235012/1/50]
[topic=482538/1/50]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/482538#welkek

denk dat je daarmee toch een heel eind komt :)

Als ik jou was zou ik een matrox-kaartje halen. De tv-out daarvan is iig stukken beter dan die van nVidia kaarten

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
die voodoo3 heeft volgens mij best een goede tv-out hoor.. iig beter dan nvidia spul..

maar ja zou kunnen zoeken naar een matrox pci versie, daar zit altijd wel goede tv-out op. Als het ook agp mag zijn zou je ook een goedkope radeon 7000 of 7200 kunnen overwegen. ZIt een uitstekende tv-out op en ook nog es hydravision waarmee je op tv en monitor afzonderlijk beeld kunt krijgen :)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:13
ik heb een geforce 2 mx400 en daar zit een tv out op .. om divx'jes op je tv te kijken is ie prima maar je moet je tv niet gaan gebruiken als extra beeldscherm ;)

Strava | AP | IP | AW

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 21:26 schreef Da Monkey het volgende:
ik heb een geforce 2 mx400 en daar zit een tv out op .. om divx'jes op je tv te kijken is ie prima maar je moet je tv niet gaan gebruiken als extra beeldscherm ;)
maaar dan heb je wel zwarte balken aan de zijkanten... :{

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op zondag 16 juni 2002 21:27 schreef rick_h het volgende:

[..]

maaar dan heb je wel zwarte balken aan de zijkanten... :{
Nee ??
Nooit gehad hoor, niet met MX en niet Met Ti.

Verwijderd

Dit zal je toch echt zelf moeten uitzoeken met oa. de links die in dir topic reeds staan vermeld, waarvoor mijn dank. ;) :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.